مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عدم حضور دانش آموزان و فرهنگیان برای اربعین 98 موجه است!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


غیبت موجه دانش آموزان و فرهنگیان در اربعین 98

دلگرم کننده: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: غیبت یک هفته ای دانش آموزان و فرهنگیان در پیاده روی اربعین موجه است.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در خصوص برنامه آموزشی اربعین واک گفت: اربعین واک به عنوان بزرگترین اجتماع سیاسی، اجتماعی و مذهبی و دارای جایگاه بین المللی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این راستا نگاه دیگری به آموزش و پرورش وجود دارد که پیاده روی اربعین را بزرگترین و جامع ترین موقعیت آموزشی می داند، بنابراین رویکرد ما تشویق به حضور دانش آموزان و فرهنگیان و آمادگی برای حضور آنان و همچنین مشارکت است. در حمایت از دانش‌آموزان و مربیان.» این کاری است که آنها می‌توانند انجام دهند.

کاظمی از برپایی موکب تشکل های دانش آموزی در پیاده راه اربعین خبر داد و گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، بسیج دانشجویی و تشکل دانش آموزی در این ایام موکب برگزار می کنند.

اشاره کرد حضور فرهنگیان و دانش آموزان در پیاده روی اربعینوی افزود: یکی از کارهای مهمی که امروز در مصاحبه با همکارانم در سراسر کشور با تاکید وزیر آموزش و پرورش بر آن تاکید می کنم، همکاری با دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در پیاده روی اربعین است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: از مدیران مدارس خواهشمندم این موضوع را به صورت بخشنامه ای بررسی کنند و با همکاری خانواده ها غیبت دانش آموزان را در این هفته توجیه کنند. البته دانش آموزان نیز قول خواهند داد که پس از پیاده روی اربعین، عقب ماندگی تحصیلی خود را با تلاش و تلاش مضاعف جبران کنند.

بیشتر بخوانید  کشف دنیای لامبورگینی وحشتناک جهانبخت / این همه پول از کجا می آید!؟

وی تاکید کرد: فرهنگیان هیچ دغدغه ای ندارند و مدیران مدارس موظف هستند با معلمانی که به پیاده روی اربعین می روند همکاری لازم را داشته باشند و غیبت آنان را در این هفته توجیه کنند.

کاظمی افزود: مدیران مدارس نیز در این هفته تمهیدات لازم را برای کلاس هایی که معلمشان در آن حضور ندارد اندیشیده و معلمان پس از بازگشت از پیاده روی اربعین، غرامت کلاس های این هفته را جبران می کنند.

وی در خصوص وضعیت مدارس استان های مرزی برای اسکان زائران اربعین گفت: اگر مدرسه ای برای اسکان زائران در این هفته در نظر گرفته شده است، رئیس آموزش و پرورش باید برنامه ریزی داشته باشد و کلاس ها تعطیل نباشد و اگر مدرسه در این هفته پذیرایی کند. به اجبار بسته شده است، غرامت ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات سفر در اربعین ۹۸ وجود ندارد

مژده برای متقاضیان سفر به عتبات عالیات در اربعین 98

شرایط ثبت نام دانش آموزان پیاده روی اربعین 98

جزئیات سفر اربعین 98 برای دانش آموزان واجد شرایط


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *