مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طی دو روز 8 نفر در دریای مازندران غرق شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ مردادماه ۸ مورد غرق شدگی منجر به فوت در سواحل مازندران رخ داد.

سید جعفر ساداتی با اعلام خبر فوق گفت: افزایش تعداد مسافران سواحل دریا در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی ایجاب می کند تمامی افرادی که از دریا و سایر اماکن گردشگری استان که در امتداد آن قرار دارند بازدید کنند. رودخانه، بیشتر به این موضوع توجه کنید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: بی اطلاعی از فنون شنا، شنا خارج از محدوده طرح های تعیین شده و مکان های حادثه خیز و بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و ماموران انتظامی، هر ساله منجر به غرق شدن ده ها نفر از شهروندان و گردشگران می شود. سال.” .» آگاهانه تسلیم دریا می شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق شدن 8 هموطن از استان های مختلف کشور در 2 روز گذشته در سواحل شهرستان های تنکابن، نوشهر، فریدونکنار، عباس آباد، ساری، چالوس و نور خبر داد و گفت: در حال حاضر 8 نفر از هموطنان در حال غرق شدن هستند. این افراد به دلیل عدم آگاهی از فنون شنا و شنا خارج از چارچوب پروژه، با کشف اجساد این افراد در حضور امدادگران و انتقال به سردخانه جان خود را از دست دادند.

هشدار نجات غریق را جدی بگیرید

ساداتی در پایان به هموطنان توصیه کرد: در هنگام استفاده از این موهبت الهی هشدارهای پلیس و ناجیان غریق را جدی بگیرید، از شنا در مناطق ممنوعه شنا مانند مناطق خارج از طرح های بهداشتی، نقاط کور دریا و در وقت خودداری کنید. بسته شدن برنامه تا لذت سفر برای آنها و اعضای خانواده شان تلخ نشود.

بیشتر بخوانید  فوت 182 هموطن دیگر از ولیعهد / شناسایی 17545 بیمار جدید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *