مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طارمی به دنبال انتقام از اسپورتینگ؛ شاهزاده ایرانی شیر شکار می‌کند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا ، حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ پرتغال بامداد یکشنبه بین تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون در ورزشگاه دراگو برگزار می‌شود. این دیدار از گذشته‌ها دارای حساسیت‌های فراوانی بوده اما اتفاقات فصل گذشته باعث شد تا این بازی برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو حساسیت‌ دوچندانی داشته باشد.

سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون در فصل گذشته با اشاره به پنالتی‌هایی که طارمی در بازی‌های مختلف برای پورتو می‌گیرد با عباراتی همچون «یک مار افسونگر واقعی» و «یک ایرانی که همیشه آماده رفتن و اجرای ترفندهای سیرک است» به او توهین کرد.

البته باشگاه پورتو با انتشار بیانیه‌ای با تیتر «طارمی، تو شاهزاده پارسی ما هستی» به حمایت همه‌جانبه از مهاجم ایرانی خود پرداخت اما خود طارمی نیز با گلزنی‌های متعدد خود در لیگ پرتغال و نشان دادن علامت سکوت به لیسبونی‌ها توانست جوابی محکم به آن‌ها بدهد.

پورتو در فصل گذشته موفق شد قهرمانی لیگ پرتغال را از چنگ اسپورتینگ در بیاورد و حالا امسال این ۲ تیم در ایستگاه سوم لیگ به یکدیگر برخورد کرده‌اند. بدون شک طارمی بی‌صبرانه منتظر این دیدار بوده و این دیدار فرصت بسیار مناسبی است تا او شیرها (لقب تیم اسپورتینگ) را شکار کند.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *