مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شستا و صدر تامین از توسعه ذوب آهن با رویکرد هم افزایی حمایت می کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو؛ دکتر ابراهیم بازیان مدیر کل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا، دکتر امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تساداران امین و هیئت همراه روز چهارشنبه ۱۴ مردادماه از کارخانه ذوب آهن اصفهان بازدید و از محصولات این شرکت بازدید کردند. شرکت طراحی و توسعه خطوط با مدیرعامل و سایر مسئولین ذوب آهن دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل هلدینگ شستا در این نشست گفت: ذوب آهن اصفهان به دلیل اینکه بوی شهادت و ایثار دارد فضای مقدسی دارد و همچنین فرهنگ کاری این شرکت بسیار مقدس است.
دکتر بازیان افزود: ذوب آهن اصفهان یکی از استوانه های صنعت داخلی است و امروز با نیم قرن تجربه و پشتوانه مهارت و دانش کارکنان شایسته خود باید با دانش به سمت توسعه بنیادین برود. رویکرد بر این اساس است که در گام دوم انقلاب با هدف و استراتژی مشخص مسیر پیشرفت و رشد را طی می کند.
وی با اشاره به تلاش کارخانه ذوب آهن برای تولید محصولات خاص با ارزش افزوده بالا گفت: محصولات ذوب آهن برای کشور بسیار حائز اهمیت است از جمله راه آهن که محصولی استراتژیک است. همچنین محصولات جدید ساختمانی این شرکت می تواند سرعت ساخت و ایمنی ساختمان را افزایش داده و در کاهش هزینه آن موثر باشد.
مدیرعامل هلدینگ شستا توسعه کشور را در گرو رشد صنعت از جمله صنعت فولاد دانست و گفت: توسعه ذوب آهن و افزایش تولید آن در پیشرفت پروژه های عمرانی موثر است. فعالیت این شرکت در سایر بخش ها از جمله معادن کشور به ویژه معادن زغال سنگ باعث فعال شدن بیشتر آن می شود.
دکتر بازیان تصریح کرد: هلدینگ شستا نه تنها در شعب خود بلکه در سراسر کشور رویکرد هم افزایی دارد، لذا این رویکرد با هدف حمایت های لازم از ذوب آهن برای توسعه و رشد بیشتر است.
مدیرکل شرکت سرمایه گذاری تسادار امین نیز در این جلسه گفت: سرمایه اصلی ذوب آهن اصفهان کارگران زحمتکشی است که ایثارگرانه برای حفظ تولید این شرکت تلاش می کنند تا این شرکت بتواند در شرایط تحریم و علیرغم شرایط تحریم، طرح تولید را پیش ببرد. تحریم ها. بحران آب
دکتر نادری با اشاره به پروژه بازسازی باتری شماره 2 این شرکت گفت: در راستای هم افزایی تلاش می کنیم زغال سنگ مورد نیاز این مجموعه عظیم صنعتی را تامین کنیم که هم از نظر تولید و هم از نظر سود بسیار کارآمد است. این شرکت. .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: این مجتمع عظیم صنعتی برای اولین بار در تاریخ خود از برنامه تولید خود جلوتر است و امیدواریم با این روند برنامه تولید امسال محقق شود.
مهندس شستی با بیان اینکه ذوب آهن در سال گذشته رکورد جدیدی در تولید سالانه به ثبت رساند، افزود: تولید محصولات خاص با ارزش افزوده بالا اولویت اصلی ذوب آهن اصفهان است و در این راستا 12 محصول جدید در کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید شد. ذوب آهن اصفهان. شش ماه گذشته
وی تصریح کرد: این مجموعه عظیم صنعتی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و از بالاترین فناوری در صنعت فولاد استفاده می کند، بنابراین با حمایت های بیشتر می تواند جایگاه واقعی خود را در صنعت فولاد کشور محقق کند.

بیشتر بخوانید  خبر بد سازمان جهانی بهداشت درباره اومیکرون و تاثیر واکسن کرونا

<п>اعلامیه شستا و صدر تامین از توسعه ذوب آهن با رویکرد هم افزایی حمایت می کنند اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *