مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شاسی بلند جدید و مرموز ایران خودرو به زودی رونمایی خواهد شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این که شاسی بلند جدید ایران خودرو به زودی رونمایی خواهد شد، گفت این خودرو طی همکاری با یکی از شرکت‌های خارجی تولید شده است.

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد خودرو ری را در اواسط سال ۱۴۰۲ روانه بازار می‌شود، اما پیش از آن همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۴۰۱ قصد داریم از محصول جدیدی پرده‌برداری کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام این که محصول جدید این شرکت یک شاسی بلند است، گفت این محصول طی همکاری با یکی از شرکت‌های خارجی تولید خواهد شد. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است 2 هزار دستگاه از این خودرو را به شکل قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید کنیم.

خطیبی در ادامه افزود پس از آن نیز تولید این شاسی بلند با قطعات منفصله CKD با ظرفیت تولید سالانه 20 هزار دستگاه در دستور کار قرار خواهد گرفت. ضمن این که میزان داخلی‌سازی این شاسی بلند را در مرحله مونتاژ قطعات منفصله حدود 20 درصد در نظر گرفتیم.

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه تاکید کرد محصولات جدید این شرکت خودروسازی علاوه بر این که استانداردهای ۸۵ گانه را پاس می‌کنند، به گونه‌ای طراحی شدند تا به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهند. وی افزود خودرو ریرا در مرحله نمونه‌سازی صنعتی برای کالیبراسیون قرار دارد و تست‌های مختلف آن نیز آغاز شده است.

خطیبی با اعلام این که تاکنون ۵ دستگاه از خودرو ریرا را در رنگ‌های مختلف را تولید کرده‌ایم، گفت تست‌های جاده‌ای آن نیز به زودی با اخذ مجوز پلاک موقت آغاز خواهد شد. ضمن این که تولید نسخه برقی محصولات جدید به خصوص ریرا نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

بیشتر بخوانید  مرغداران دست به دامن رئیسی شدند

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *