مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سورپرایز بازنشستگان در پایان ماه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، میرهاشم موسوی در نشست با بازنشستگان اعلام کرد: با توجه به نظارت ویژه رئیس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیین نامه جدید مستمری مستمری بگیران سایر رده ها بر اساس ماده 13 قانون اساسی مقرر شد. 96 قانون تامین اجتماعی و مصوبات شورای عالی کار در شهریور ماه تصویب و بر اساس تصمیمات جدید حقوق این عزیزان پرداخت خواهد شد. همچنین نحوه تامین وجوه، نحوه و زمان پرداخت مابه التفاوت ماه های قبل نیز با همکاری کانون های بازنشستگی متعاقبا منتشر خواهد شد.

موسوی در این جلسه به تشریح برخی از دستاوردهای سازمان بیمه اجتماعی در دوره گذشته از جمله تسویه بدهی انباشته بانکی این سازمان پرداخت و توجه به زندگی مستمری بگیران را یکی از اولویت های اصلی این سازمان معرفی کرد. گفت: امسال در بودجه بازپرداخت 90 هزار میلیارد تومان از محل نیازمندی های سازمان تامین اجتماعی پیش بینی شده است و در پی تدوین سازوکارهای تحقق آن هستیم.

وی افزود: رئیس جمهور و سرپرست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حل مشکلی که در زمینه افزایش مستمری به سایر سطوح بیمه اجتماعی بازنشستگان و خوشبختانه با حمایت بازنشستگان به وجود آمد، لهجه و حمایت ویژه ای داشتند. . مسئولان و با تلاش های صورت گرفته، درخواست مستمری بگیران در خصوص اجرای مصوبه دیوان عالی کشور مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان محقق شد.

موسوی همچنین در گفتگوی خبری ساعت 14 شبکه یک سیما در این خصوص توضیح داد: قبلا مصوبه ای که برای سایر سطوح مستمری بگیران عزیز تامین اجتماعی در هیات دولت مطرح شده بود مصوبه ای بود که مورد قبول قبلی قرار نگرفت. رای دیوان عالی کشور در سایر سطوح. الف تا سقف 10 میلیون تومان، 10 درصد به اضافه 650 هزار تومان و بالای 10 میلیون تومان افزایش 10 درصدی را تصویب کردند که در سال جاری به ما اعلام شد. خرداد و طبق قانون آن را اجرا کردیم.

بیشتر بخوانید  جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۵ تهران + جدول

مدیرکل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: امروز بر اساس اطلاعیه سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و براساس اختیاراتی که دولت به وزرای عضو هیأت اعتبارات و همچنین دستور اکید و ویژه رئیس جمهور در رابطه با تفتیش و تصمیم گیری جدید برای سایر سطوح. آقای زاهدی وفا اعلام کرد که مصوبه شورای عالی کار بر اساس ماه 96 قانون تامین اجتماعی تصویب شده است و انشالله این مصوبه را بر اساس اصل 96 و مصوبه شورای عالی کار در سایر موارد اعمال خواهیم کرد. سطوح نیز.

یکی از اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: شهریور ماه احکام جدید صادر می کنیم و شهریور ماه بر اساس احکام جدید حقوق پرداخت می کنیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *