مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سورپرایز بازنشستگان در پایان ماه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، میرهاشم موسوی در نشست با بازنشستگان اعلام کرد: با توجه به نظارت ویژه رئیس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقررات جدید بازنشستگی مستمری بگیران سایر رده ها بر اساس ماده 13 قانون بازنشستگی وضع شد. قانون اساسي. در شهریورماه 96 قانون بیمه اجتماعی تصویب و به تصویب شورای عالی کار می رسد و بر اساس تصمیمات جدید، حقوق این عزیزان پرداخت می شود. همچنین نحوه تامین وجوه، نحوه و زمان پرداخت مابه التفاوت ماه های قبل با همکاری کانون های بازنشستگی متعاقبا منتشر خواهد شد.

موسوی در این جلسه به تشریح برخی از دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در دوره گذشته از جمله تسویه بدهی انباشته بانکی این سازمان پرداخت و توجه به زندگی مستمری بگیران را از اولویت های اصلی این سازمان عنوان کرد. وی گفت: امسال در بودجه 90 هزار میلیارد تومان از محل نیازهای سازمان تامین اجتماعی پیش بینی شده است که به دنبال تدوین سازوکارهایی برای تحقق آن هستیم.

وی افزود: رئیس جمهور و سرپرست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حل مشکلی که در زمینه افزایش مستمری به سایر سطوح بیمه اجتماعی بازنشستگان و خوشبختانه با حمایت بازنشستگان به وجود آمد، لهجه و حمایت ویژه ای داشتند. . مراجع ذی صلاح و با تلاش های صورت گرفته، درخواست بازنشستگان مبنی بر اجرای رای دیوان عالی کشور مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان محقق شد.

موسوی همچنین در گفت و گوی خبری ساعت 14 شبکه یک سیما توضیح داد: پیش از این مصوبه ای که برای سایر سطوح بازنشستگان عزیز در شورای دولت مطرح شده بود مصوبه ای بود که قبلا مورد پذیرش قرار نمی گرفت. تصمیم دیوان عالی در سطوح دیگر. آ. تا سقف 10 میلیون تومان 10 درصد به اضافه 650 هزار تومان و بالای 10 میلیون تومان افزایش 10 درصدی را مصوب کرد که امسال به ما اعلام شد. خرداد و طبق قانون آن را اجرا کردیم.

بیشتر بخوانید  پخت و اشتراک کیک 50 متری میدان نق جهان به مناسبت میلاد امام حسین (ع) / فیلم

مدیرعامل سازمان اوراق بهادار افزود: امروز بر اساس اطلاعیه سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بر اساس مجوز دولت به وزرای عضو کمیته اعتباری به عنوان دستور قاطع و ویژه رئیس جمهور در خصوص بازرسی و تصمیم گیری جدید برای سایر سطوح. آقای زاهدی وفا اعلام کرد که مصوبه شورای عالی کار بر اساس ماه 96 قانون تامین اجتماعی تصویب شده است و انشالله این مصوبه را بر اساس اصل 96 و مصوبه شورای عالی کار در سایر موارد اعمال خواهیم کرد. موارد . سطوح نیز.

یکی از اعضای هیئت مدیره SO گفت: در شهریور ماه دستورات جدید صادر می کنیم و در شهریور ماه بر اساس دستورات جدید حقوق پرداخت می کنیم.

<п>اعلامیه سورپرایز بازنشستگان در پایان ماه اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *