مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سریال دل / خلاصه داستان و بازیگران نمایش خانگی دل

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خلاصه داستان و بازیگران سریال دل

سریال دل که ابتدا قرار بود به تهیه کنندگی ایرج محمدی تولید شود ، اما با انصراف وی به تازگی جواد فرحانی که پیش‌تر تهیه‌کنندگی فصل ۱ و ۲ برنامه «خندوانه» را به عهده داشت، به عنوان تهیه‌کننده این سریال معرفی شده است و سریال تا پایان امسال با کارگردانی منوچهر هادی وارد مرحله تولید خواهد شد.

قصه «دل» به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد.

لوکیشن‌های این سریال ۲۸ قسمتی که در دو فصل ۱۴ قسمتی توزیع می‌شود، همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور مقابل دوربین می‌رود.

سریال دل به نویسندگی بابک و میثم کایدان در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می‌شود.

تصویربرداری این سریال ۷ ماه و در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور به طول خواهد انجامید. از این رو توزیع سریال به سال آینده موکول می شود و به دلیل استقبالی که مخاطبان از سریال های نمایش خانگی کرده اند، احتمالا پس از «ممنوعه» سریال «دل» توزیع خواهد شد.

سریال دل با بازی بازیگران سریال عاشقانه

یک سریال جدید در شبکه نمایش خانگی به نام سریال دل به کارگردانی کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون ایران، منوچهر هادی با بازی بازیگران سریال عاشقانه یعنی بازیگران اصلی شامل:

  1. محمدرضا گلزار
  2. ساره بیات
  3. هومن سیدی
  4. مهناز افشار

حضور محمدرضا گلزار و محمدرضا فروتن در سریال به دلایلی منتفی شد و طبق شنیده های ما سعید راد و حامد بهداد جدیدترین بازیگرانی هستند که با این تیم به توافق رسیده و حضورشان قطعی شده است.

بیشتر بخوانید  اس ام اس و پیامک های ویژه تبریک مبعث پیامبر

آخرین حضور بهداد در شبکه نمایش خانگی بازی در سریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری در سال ۹۴ بود و پیشتر در سریال‌های «کیمیا»، «آسمان من»،‌ «سقوط آزاد»، «یک مشت پر عقاب» و … برای تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است.

لازم به ذکر است در دوره تهیه کننده پیشین محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده بودند که از بین این بازیگرا تاکنون حضور ساره بیات قطعی شده است.

افسانه بایگان به «دل» پیوست

تهیه کنندگان سریال دل

سریال دل که ابتدا قرار بود به تهیه کنندگی ایرج محمدی تولید شود ، اما با انصراف وی به تازگی جواد فرحانی که پیش‌تر تهیه‌کنندگی فصل ۱ و ۲ برنامه «خندوانه» را به عهده داشت، به عنوان تهیه‌کننده این سریال معرفی شده است و سریال تا پایان امسال با کارگردانی منوچهر هادی وارد مرحله تولید خواهد شد.

بازی مهراوه شریفی نیا در سریال دل

مهراوه شریفی نیا بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که سال 91 با سریال خداحافظ بچه توجه زیادی از مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کرد و در دومین همکاری با منوچهر هادی در سریال دل برای نمایش خانگی جلوی دوربین رفت.مهراوه شریفی نیا در سریال دل

منوچهر هادی به تازگی سریال دل را جلوی دوربین برد و سعید راد اولین بازیگری است که حضور او در سریال دل قطعی شد و سپس مهراوه شریفی نیا هم همبازی او در این سریال شد.
همکاری دوباره منوچهر هادی با مهراوه شریفی نیا در سریال دل

منوچهر هادی کارگردان سریال دل با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از بازی مهراوه شریفی نیا در سریال دل خبر داد.

بیشتر بخوانید  خودروهای لوکس و گران قیمت در دبی رها شدند!

خلاصه داستان سریال دل

سریال دل چند قسمت است ؟

لوکیشن‌های این سریال ۲۸ قسمتی که در دو فصل ۱۴ قسمتی توزیع می‌شود، همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور مقابل دوربین می‌رود. سریال «دل» به نویسندگی بابک و میثم کایدان در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می‌شود.

داستان سریال دل

مراحل تصویربرداری این سریال

بابک کایدان پیش از این در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرده بود که تصویربرداری این سریال ۷ ماه و در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور به طول خواهد انجامید.

خلاصه سریال دل

توزیع سریال دل در سال ۹۸

از این رو توزیع سریال به سال آینده موکول می شود و به دلیل استقبالی که مخاطبان از سریال های نمایش خانگی کرده اند، احتمالا پس از «ممنوعه» سریال «دل» توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه قسمت آخر سریال بانوی عمارت

بانوی عمارت : بازیگران و خلاصه داستان سریال بانوی عمارت


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *