مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سحر قریشی و مهدی طارمی در قطر – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مصاحبه سحر کوریشی درباره فیلم عروسی مهدی طارمی سحر قریشی با مهدی طارمی سحر قریشی و تتلو مهدی طارمی و همسرش سحر قریشی در استخر عکس سحر کوریشی در کنار مهدی طارمی سحر کوریشی و همسرش مهدی قطری کورسی و همسرش مهدی کریمی

فیلم لو رفته سحر قریشی و مهدی طارمی در قطر جنجالی شده است

دست در دست هم سحر کوریشی و مهدی طارمی با واکنش های زیادی در قطر مواجه شده اند اما آیا این ویدئو صحت دارد؟

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

انتشار فیلم در فضای مجازی

ویدئوی کوتاهی از راه رفتن یک ستاره فوتبال و یک سینما دست در دست یکی از بازارهای ساحلی قطر که در فضای مجازی پخش شد، در درجه اول تاییدی بر خبری است که چند ماه پیش Sportske novosti نوشت؛ یک لژیونر ایرانی شاغل در قطر از مسئولان باشگاه خود خواسته است تا برای یکی از بازیگران زن سینمای ایران که وی را نامزد خود معرفی کرده ویزای اقامت قطر دریافت کنند.

در آن زمان برخی رسانه ها مدعی شدند که این موضوع صحت ندارد و رابطه این دو ستاره به هیچ وجه جدی نیست و همچنین با انتقال ستاره فوتبال به قطر، رابطه آنها قطع شده است.

در همان زمان نوشتیم که این دو ستاره با هم ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را در خارج از ایران آغاز خواهند کرد. اکنون نیز برخی رسانه های مجازی این فیلم کوتاه را به موضوعی فاجعه بار تبدیل کرده اند. دو ستاره می خواهند با هم زندگی کنند، آیا مشکلی دارید؟

بیشتر بخوانید  تیپ جالب زمستانی فلور نظری در آلمان / عکس -

یکی از دوستان نزدیک این ستاره فوتبال گفت: از مردم التماس می کنم که کاری به زندگی خصوصی ستاره های محبوب نداشته باشند. «آنها هیچ کاری خلاف شرع و عرف انجام ندادند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

11 پاسخ

    1. آره سحر قریشی الان ترکیه اژت و همسر امیر تتلو و الانم دارن از هم جدا میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *