مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سامانه استعلام دهک خانوار با کد ملی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


واریز یارانه میلیونی از آذر؟  / یارانه اصلی را چه کسانی دریافت کردند؟

سامانه آزمون دهک های خانوار با کد ملی نحوه اطلاع از دهک خانوار و ارسال کد ملی به 3133 و اینکه سه دهک پایین چه کسانی هستند و نیروهای مسلح در کدام دهک هستند و چگونه بفهمیم چند دهک هستیم و دهک چهارم کیست ادامه مطلب.

برای اطلاع از دهک ها و مکان و سامانه دهک خانوارهای دارای کد ملی:

درخواست یارانه حمایت از خانواده فقط از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا ادارات کل آن وزارتخانه در استان قابل رسیدگی است.

رتبه بندی خانوارها در قالب گروه های هزینه ای به این صورت است که هزینه های سالانه دهک اول کمتر از 7.5 میلیون تومان، دهک دوم بین 7.5 تا 10 میلیون تومان، دهک سوم 10 تا 12 میلیون تومان، دهک چهارم است. . دهک 12 تا 16.5 میلیون تومان، دهک پنجم 16.5 تا 19.55 میلیون تومان، دهک ششم 19.5 تا 27 میلیون تومان، دهک هفتم 27 تا 36 میلیون تومان، دهک هشتم 36 تا 48 میلیون تومان، دهک نهم تا دهک 604 میلیون تومان دهک بیش از 60 میلیون تومان.

بر اساس این آمار، در سال 1396، ثروتمندترین گروه درآمدی شرکت بیش از 60 میلیون تومان در سال و گروه با کمترین درآمد کمتر از 7.5 میلیون تومان در یک سال هزینه کرده اند. به عبارت دیگر، ثروتمندان در سال آماری گذشته (96) حداقل 52.5 میلیون تومان بیشتر از فقرا هزینه کرده اند.

بر اساس آمار مرکز آمار، در سال 1396 خانوارهای دهک های پایین شرکت کمتر از 10 میلیون تومان و خانوارهای دهک های بالاتر شرکت بیش از 48 میلیون تومان در یک سال هر دو برای خوراک داشته اند. و غیر خوراکی

بیشتر بخوانید  ثبت نام ایران خودرو آبان ۱۴۰۱ کی شروع میشود + زمان قرعه کشی – ایران چطور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دور جدید اصلاح یارانه ها عادلانه تر و کارآمدتر می شود و جزئیات آن به زودی منتشر می شود، گفت: در این روند می توانیم دو شکل اعتراض داشته باشیم که هر دو بررسی شده است. اولین، “چرا من جزو یارانه بگیران نیستم؟به زودی در همین روزها سامانه پاسخگویی به سازمان هدف یارانه ها تهیه و به بهره برداری می رسد.

عبدالملکی افزود: ایراد دیگر این است کهچرا من در این دهک درآمدی هستم؟مثلاً ممکن است یکی بگوید «چرا من را دهک هشتم کردی؟ فکر می کنم دهک پنجم هستم «این اعتراض مربوط به دهک در ارتباط با وزارت رفاه اجتماعی است که سامانه آن هم آماده شده است. پس از اعلام اینکه هر فرد در کدام دهک درآمدی قرار دارد، در صورت اعتراض به سامانه اعلام و ثبت پرونده ها معرفی می شود و پس از بررسی های لازم به وی اعلام می شود که اعتراض دارد. رسیده یا دهک طبق اطلاعات اقتصادی ایشان به خوبی انجام شده است.

دهک خانوار خود را با کد ملی استعلام کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *