مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ساعت پخش ایران رالی 2 و نحوه خرید آنلاین + تیزر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زمان توزیع رالی ایران 2

دلگرم: سری دوم «رالی ایران» به تهیه کنندگی سعید ابوطالب و کارگردانی آرش معیریان از امروز 31 خرداد هر هفته از شبکه پخش داخلی پخش می شود.

سعید ابوطالب، طراح و تهیه کننده «رالی ایرانی 2» پیش از پخش این سریال در شبکه تلویزیونی داخلی درباره علت تاخیر در اکران این سریال توضیح داد: حضور برخی سریال ها در شبکه تلویزیونی داخلی پر شد. حجم زیادی از بازار؛ سریال هایی که تولیدشان به پایان نرسیده است. بنابراین منتظر شدیم تا تکلیف آنها مشخص شود، هرچند برخی بلاتکلیف ماندند و مخاطبان شبکه پخش داخلی نیز متضرر شدند.

وی افزود: به هر حال برخی از این آثار در جذب مخاطب به موفقیت نسبی دست یافته اند و برخی از بازار حذف شده اند. اکنون منطقه خلوت تر است و شرایط برای توزیع “رالی ایرانی 2” مناسب تر است. نکته ای هم در مجموعه ما وجود دارد که مدت هاست تولید را تمام کرده ایم و در مرحله ویرایش هستیم.

تیزر رالی ایران 2

رالی ایران سری 2

ابوطالب با اعلام این خبر مبنی بر اینکه پخش «رالی ایران 2» از سه شنبه 30 خرداد آغاز می شود، یادآور شد: این سریال در 20 قسمت هر قسمت 55 دقیقه ای تولید و سه شنبه ها به سه صورت پخش می شود. در حوزه VOD سریال را به صورت هفتگی از طریق سایت فیلمو پخش خواهیم کرد. همچنین اثر از طریق خانه هنر اول به صورت DVD منتشر شد.

ایران مکان خرید رالی 2

همچنین مخاطبان می توانند هر قسمت را به صورت قانونی و ارزان از طریق سایت برنامه www.iranianralli.com دانلود کنند. اگرچه امکان تماشای سری قبلی رالی وجود دارد، اما می توانند داستان های فیلمبرداری شده را تماشا کنند یا تصاویر پشت صحنه، گالری عکس و سایر جزئیات را ببینند، بنابراین سایت محتوای دقیق تری از خود فیلم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  ضرب المثل نه خانی آمده نه خانی رفته یعنی چه ؟

وی که یکی از پیشگامان تولید رئالیتی شو در ایران است، تاکید کرد: خوشبختانه ما تجربه رالی 1 را داریم که همچنان یکی از پرمخاطب ترین قسمت های شبکه تلویزیونی داخلی محسوب می شود و در زمان پخش شرکت کنندگان نتوانستند رالی را بفروشند و نظر مخاطب را جلب کنند

با تجربه این پروژه موفق و بهره گیری از رشد ظرفیت های فنی، موفق شدیم بر جذابیت مجموعه بیافزاییم. شعار ما سریالی متفاوت در ژانر متفاوت است.

تهیه کننده و طراح «رالی ایرانی» ادامه داد: در سری اول فقط سه گروه داشتیم اما در سری جدید 6 گروه در شمال کشور با یکدیگر رقابت می کنند. سپس نیمی از آنها انصراف می دهند و مرحله دوم مسابقات در جزایر جنوبی کشور ادامه می یابد.

علاوه بر این، در هر قسمت ما داستان های فرعی و اتفاقاتی داریم که هر بار نه تنها مخاطب، بلکه بازیگران ما را نیز شگفت زده می کند.

ابوطالب توضیح داد: رشد امکانات فنی این امکان را به ما داد که از تجهیزاتی استفاده کنیم که خیلی گران بودند یا قبلا وارد ایران نشده بودند. در

«رالی ایرانی 2» همیشه هلی شات داریم و در مراحل مختلف مسابقه نیز فیلمبرداری هوایی با دوربین داشتیم که توسط کارگردان و تیم تولیدی بزرگ انجام شد و با گسترش امکانات عکاسی زیر آب یا هوایی نیز ممکن شد. ، که باعث لذت بیشتر کار می شود.

عوامل رالی ایران 2

«رالی ایران ۲» به طراحی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب، کارگردانی آرش معیریان و اجرا و داوری فرزاد حسنی و امیرحسین رستمی از سه شنبه ها روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید  ۳۲ متن و دوبیتی تبریک ادبی برای بازگشت و خیر مقدم به حجاج


«رالی ایرانی 2» در شبکه نمایش خانگی

شرکت کنندگان رالی ایرانی 2

شرکت کنندگان رالی ۲ ایران عبارتند از:

  • نیوشا دیگمی
  • کمبوجیه متاخر
  • کامران توفتی
  • پروانه ترلانی
  • امیر عباس گلاب
  • فردین ناجی
  • سیاوش خیرابی
  • نیما شاهرخ شاهی
  • بهناز شفیعی
  • متین مورد تمجید قرار گرفت
  • سمیرا حسینی
  • امیر کربلایی زاده
  • سالی باسمه بازیگر لبنانی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *