مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سارقان سردا قیصر امین پور دستگیر شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سارقان سردا قیصر امین پور دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از دستگیری سارقان کیاسر امین پور سردیس و کشف این سارد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار باجات روز یکشنبه در نشست خبری درباره سرقت تابلوهای تبلیغاتی، تندیس ها و زیارتگاه های شهری در این شهرستان، اظهار کرد: 44 فقره سرقت پوستر بنر در سطح شهرستان رخ داد که همگی کشف و ضبط و سارقان آنها دستگیر شدند. ” همچنین ساردین قیصر امین پور در منطقه ۲ برای بازسازی میدان از وسط میدان به میدان منتقل شد و در محلی دور از دید دوربین ها قرار گرفت و دوربین نظارتی نداشت.

وی افزود: لوکیشن جدید این ساردین دور از دید دوربین بوده و امکان ایجاد گارد فیزیکی برای ساردین وجود ندارد. به همین دلیل سارقان از این فرصت استفاده کرده و اقدام به سرقت این ساردین کردند که خوشبختانه سارق و همدستش و حتی دیگر همدستش در بومهن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: خود سردیس کشف شد و در ماجرای بیلبوردهای سرقتی افرادی که با کارفرما اختلاف داشتند از این فرصت استفاده کردند و همه دستگیر شدند.

وی در پاسخ به این سوال که سرنوشت مجسمه هایی که در سال های گذشته در تهران به سرقت رفته بود، چیست، گفت: مجسمه های قبلی در سال های گذشته به سرقت رفته بودند. ما در چند سال اخیر چنین مواردی نداشتیم و از پیگیری قبلی مجسمه های قبلی اطلاعی ندارم.

به گزارش بیات، گزارشی مبنی بر سرقت سردیس گیسار امین پور به شهردار تهران ارائه شد تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود تا هماهنگی های لازم انجام شود. البته به گشت انتظامی شهرستان و یگان حفاظت هشدار دادیم که اگر فردی این مجسمه ها را جابجا می کند باید از افراد مجوز بگیرد.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ فروغ به نام چه خبره قلبم (نه دیگه نکن)

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در خصوص سرقت دیوارهای دیوار صوتی حاشیه بزرگراه ها گفت: تمامی افراد دخیل در این سرقت ها دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند. البته تحقیقات ادامه دارد.
وی تاکید کرد: حفاظت از تندیس ها و آثار تاریخی در سطح شهرستان چه ارگانی است که قطعا وظیفه پلیس در زمینه کشف و دستگیری و همچنین اقدامات پیشگیرانه است. مقامات در حال حاضر باید تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از عدم تکرار این اقدامات انجام دهند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *