مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زنده شدن نوزاد در قبرستان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، خانواده ای اهل ترکیه پس از تحویل نوزاد خود از بیمارستان، آماده دفن وی می شدند که در قبرستان با صحنه ای باورنکردنی مواجه شدند.

یک مرد اهل ترکیه که در حال حمل نوزاد مرده خود به قبرستان محلی برای دفن او بود با شنیدن صدای گریه وی در عقب خودرو کاملا شوکه شد.

پزشکان بیمارستان دولتی «یورِگیر» در آدنا ترکیه پس از آنکه اعلام کردند، نوزاد در ماه چهارم بارداری مرده به دنیا آمده، گواهی فوت وی را صادر کرده بودند. «ملک سرت» ۳۲ ساله مادر این نوزاد در تاریخ ۲۷ دسامبر به این بیمارستان منتقل شده بود. این زن پس از انجام درمان در تاریخ ۳۰ دسامبر از بیمارستان مرخص شده بود.

اما پس بدتر شدن حال وی در تاریخ ۲ ژانویه در عید سال نو این زن به بیمارستان منتقل شد. پزشکان بیمارستان اعلام کردند که این زن سقط جنین غیرعمدی داشته و فرزند وی نیز مرده به دنیا آمده است. مرگ این نوزاد توسط پزشکان مورد تایید قرار گرفت.

«حسن سرت» پدر نوزاد در حال حمل فرزند خود به قبرستان بود که صدای گریه فرزند خود را در داخل خودرو شنید. او بلافاصله کودک را دوباره به بیمارستان منتقل کرد. این نوزاد اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه با مرگ دسته و پنجه نرم می‌کند. پدر کودک در گفتگو با رسانه‌ها از مردم خواسته با اهدای خون اُ منفی به فرزند وی کمک کنند. سرت در این باره گفت: “فرزندم در جدال با مرگ است. در حالی که هنوز ما اسمی برای او انتخاب نکردیم از مردم می‌خواهم با اهدای خون خود به او کمک کنند.”

بیشتر بخوانید  ارتقای درآمدهای مالیاتی درگرو رفع تنگناهای اقتصادی تولیدکننده

این در حالی است که سهل انگاری صورت گرفته توسط مسئولان بیمارستان از سوی مقامات محلی در دست بررسی است.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز در حادثه‌ای مشابه یک نوزاد برزیلی که مرگش به تایید پزشکان رسیده بود، حین مراسم تدفین در قبرستان زنده شد.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *