مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان و مکان پیاده روی اربعین 98 + جزئیات دقیق اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فورتی می ماند والک

آدرس پیاده روی اربعین برای بازماندگان

تشویق کننده: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شنبه 27 مهرماه مصادف با روز اربعین از میدان مناسک امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

محل برگزاری مراسم اربعین

به گزارش ایسنا، به نقل از رسانه های سازمان فرهنگی هنری شهر تهران، سید علیرضا فاطمیان پور از پیاده روی اربعین حسینی «بازمانده ها» در روز شنبه 27 مهرماه مصادف با روز اربعین از آئین میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: این مراسم به منظور ایجاد همدلی با راهپیمایی های کربلا در روز اربعین با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 6:30 در میدان امام حسین (ع) آغاز و به پایان می رسد. ظهر با نماز در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) .

وی افزود: این مراسم با آموزش زیارت اربعین، روضه خوانی و سرود آغاز می شود و پس از خوش آمد گویی به شرکت کنندگان، پیاده روی به سمت شهر، معبد حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

اربعین باقی مانده از کربلا

فاطمیان پور تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر به شرکت کنندگان پیاده روی اربعین حدود چهل طرح و تمهیدات مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در طول مسیر حدود 100 موکب برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان تدارک دیده شد و تاکنون 77 موکب انجام شده است. راه اندازی و مجوز گرفته است. استقبال مردمی است، زیرساخت ها توسط شهروندان منطقه آماده شده و عموماً به مردمی بودن رفت و آمد بازماندگان اشاره می شود.

مراسم جامانده اربعین حسینیه 98

این مراسم به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت سپاه تهران، نیروی انتظامی تهران بزرگ، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری های مناطق 7، 12، 13، 14، 15، 16 و شهرداری تهران برگزار شد. 20، دفتر امور مساجد جنوب شرق تهران حرم حضرت عبدالله حسنی (ع)، سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، آمبولانس تهران، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سازمان تبلیغات اسلامی جنوب شرق تهران، سازمان مدیریت پسماند، شرکت مترو، تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هیئت رزمندگان اسلام استان تهران، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و شبکه 5 سیما.

بیشتر بخوانید  جشن تولد محمد علیزاده در ماتم برگزار شد!

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33256860 تماس بگیرند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *