مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان واریز و برداشت یارانه آبان ماه 99

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یارانه آبان ۹۹


زمان واریز یارانه آبان 99 به همراه ساعت دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه آورده ایم.


یارانه آبان ۹۹ ، ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود.


یکصد و هفدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به آبان ماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه (۲۰ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود.


کسر چهارمین قسط وام کرونا


بر این اساس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه‌ها و افراد بیکار شده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر واریز کند که در مجموع ۲۳ هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه بگیران نقدی واریز و مقرر شد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.


آغاز کسر اقساط این تسهیلات از تیرماه بود و این ماه پنجمین قسط کسر خواهد شد.


گفتنی است؛ مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است.


پرداخت یارانه آبان 99


مبلغ یارانه این ماه نیز همانند ماه‌ها و سال‌های گذشته به ازاء هر نفر ۴۵۵،۰۰۰ ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت می‌باشد. و تا به حال هیچ خبر موثقی در مورد افزایش مبلغ یارانه اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید  سرود انقلابی بوی گل سوسن و یاسمن آید


حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی سال گذشته با بیان اینکه میزان یارانه نقدی از زمان اجرای این قانون افزایش نیافته است، گفت: قطعا نمایندگان پیشنهاد طرح افزایش میزان یارانه نقدی در بودجه سال ۹۸ را مطرح می‌کنند.


یارانه آبان 99 و صد و هفدهمین مرحله یارانه نقدی ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه (۲۰ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود. و روز چهارشنبه 21 آبان قابل برداشت خواهد شد.

در صورت تغییر در روند پرداخت یارانه در همین صفحه اعلام خواهد شد .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *