مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری 1401 – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


افزایش مستمری در سال 1401 هنوز اعلام نشده است

🔹 مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری: دولت هنوز افزایش حقوق مصوب در قانون بودجه ۱۴۰۱ امسال را ابلاغ نکرده است. ق حقوق فروردین ماه بر اساس محاسبات سال گذشته محاسبه و پرداخت می شود و امیدواریم با ابلاغ دولت بر اساس افزایش های جدید در اردیبهشت ماه قضاوت و افزایش فروردین ماه نیز باشد. پرداخت در آن زمان./جماران

Cspf ir تمهیدات جدید مستمری بگیران کشوری 1401 جدول افزایش مستمری بازنشستگان کشوری نرخ مستمری افزایش مستمری بازنشستگان کشوری در سال 1401 حقوق و دستمزد مستمری بازنشستگان کشوری اطلاعیه افزایش مستمری بازنشستگان کشوری در سال 1401 اخبار بازنشستگان کشوری جدول افزایش مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال 1401 کاهش می یابد.

زمان رسیدگی به محاسبه بودجه و تعیین میزان دریافتی کارکنان و مستمری بگیران نزدیک است. ماه های آخر سال معمولا زمانی است که بسیاری از کارمندان و بازنشستگان دوست دارند از درصد افزایش حقوق مطلع شوند تا بتوانند برای سال آینده برنامه ریزی کنند. این امر به ویژه برای بازنشستگان بسیار مهم است، زیرا آنها خانواده های بزرگ تری دارند و بیشتر از سایر افراد هزینه می کنند.

در مقاله حقوق و دستمزد سال 1401 در مورد میزان حقوق و دستمزد کارمندان صحبت کردیم، در این مقاله در مورد میزان مستمری در سال 1401 صحبت خواهیم کرد تا بتوانیم به میزان مستمری اشاره کنیم.

مستمری تامین اجتماعی 1401
در بحث بازنشستگان افزایش مستمری تامین اجتماعی تا قبل از پایان سال مشخص می شود. این در حالی است که بر اساس مصوبه مجمع بازنشستگان، کارکنان و مشترکین صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری ​​و سایر صندوق های بازنشستگی مرتبط با دستگاه های اجرایی در سال 1401 با افزایش ده درصدی مواجه خواهند شد و تعداد آنها نباید کمتر از 5 میلیون تومان باشد. . سالهای خدمت به نسبت قابل قبول

بیشتر بخوانید  ما نمی توانیم چراغ را روشن نگه داریم تا ببینیم کدام ساختمان امن نیست!

آیا سن بازنشستگی در سال 1401 افزایش می یابد؟
اما در لایحه لایحه بودجه ارائه شده توسط دولت بحث افزایش سن بازنشستگی که دو سال است و مستمری بر اساس 3 سال آخر خدمت محاسبه می شود.

در بند «د» تبصره 20 لایحه قانونی موضوع آن نیروی انسانی دولت:

به منظور تثبیت وجوه صندوق های بازنشستگی از ابتدای سال 1401 اصلاحات پارامتریک و افزایش سن و مبدا و تغییر مبنای محاسبه مستمری به عمل آمد که بر اساس آن سنوات خدمت برای بازنشستگی کلیه شاغلین و شاغلین با در. حداقل مدرک کارشناسی معتبر کلیه صندوق های بازنشستگی اعم از کشوری، لشکری ​​و سازمان تامین اجتماعی 2 سال افزایش می یابد.
همچنین در زیر حساب:

حداقل و حداکثر سن بازنشستگی کلیه کارکنان بدون در نظر گرفتن مدت خدمت در صندوق بیمه اجتماعی 2 سال افزایش می یابد. تصمیمات قطعی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری در مورد بازنشستگی از این قاعده مستثنی است. محاسبه مستمری در کلیه صندوق های بازنشستگی اعم از کشوری، لشکری ​​و سازمان تامین اجتماعی بر اساس میانگین سه سال پایان خدمت خواهد بود.
اما رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پیشنهاد حذف بند افزایش سن بازنشستگی از لایحه قانون بودجه 1401 به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه شد. وی در سخنان خود این افزایش را به عنوان حکم دائمی قانون مغایر با قانون برنامه ششم توسعه عنوان کرد.

نظر شما درباره حقوق بازنشستگان در سال 1401 چیست؟
با توجه به اینکه بازنشستگان خانواده پرجمعیتی دارند و هزینه های آنها بسیار بالاست، آیا این افزایش حقوق به درد آنها می خورد و هزینه های آنها را تامین می کند؟

بیشتر بخوانید  جدول افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۱ – ایران چطور

ما دوست داریم از شما در مورد مستمری 1401 بشنویم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *