مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روش های موثر برای افزایش لایک صفحه فیس بوک شما

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر عضو فعال یک شبکه اجتماعی هستید فیس بوک شما احتمالاً صفحه ای در آن هستید فیس بوک شما ایجاد کرده اید و اگر تعداد لایک های صفحه شما افزایش یابد مطمئنا خوشحال خواهید شد دلگرم کننده روش های موجود را دنبال کنید لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهید یاد بگیرید که موثر باشید:

لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهید

1. عکس ها را به پست های خود اضافه کنید!

لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهید

آمار نشان می دهد که پست های دارای عکس بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. البته باید در انتخاب تصویری که بیشتر به آن توجه خواهید کرد دقت کنید. همچنین سعی کنید برای هر عکس جالب توضیحات جالبی بنویسید. پس به یاد داشته باشید که به جای ارسال لینک همراه با توضیح، بهتر است یک تصویر به پست خود اضافه کنید.

2. یافتن پست های کوتاه!

لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهید

مانند میکروبلاگ ها، پست های کوتاه فیس بوک توجه بیشتری را به خود جلب می کند. بنابراین سعی کنید کمتر از 250 کاراکتر در پست های خود استفاده کنید. به نظر می رسد کاربران شبکه های اجتماعی زمان کافی برای خواندن پست های طولانی ندارند!

3. از شکلک ها هم استفاده کنید!

لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهید

با استفاده از شکلک ها در پست های خود می توانید لایک های بیشتری دریافت کنید. شکلک ها می توانند احساسات انسانی را به پست های شما اضافه کنند.

4. آخر هفته ها و تعطیلات را از دست ندهید!

لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهید

بسیاری از مردم در تعطیلات آخر هفته از فیس بوک بازدید می کنند. پس شاید بهتر باشد برای پنجشنبه و جمعه پست های جذاب تری به اشتراک بگذارید. البته برخی از افراد فقط در ساعات کاری وقت دارند به فیسبوک مراجعه کنند! معمولاً روزهای شنبه و یکشنبه تعداد افراد کمتری در فیس بوک وجود دارد.

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن بیمارستان ارتش در مشهد

5. در پست های خود از طرفداران سایت سوال بپرسید!

لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهید

سعی کنید در پست های خود نیز سوال بپرسید. سوالات می توانند ساده یا تخصصی باشند. می توانید با چرایی، چگونه، چه کسی، چه زمانی، و … شروع کنید.

6. یک صفحه مسابقه بین طرفداران سازماندهی کنید!

لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهید

نیازی به اهدای جایزه به برنده نیست. در واقع شما برنده ای خواهید بود که تعداد لایک های صفحه را افزایش دهید. به عنوان مثال، یک عکس ارسال کنید و از طرفداران بخواهید که بهترین عنوان را برای این عکس در قسمت نظرات پست ارسال کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *