مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رسانه‌های جدار مرزی کشور، حمایت ویژه می‌شوند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

فرشاد مهدی پور در نشست صمیمانه با مدیران رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه خراسان شمالی که به منظور رسیدگی به مسائل و موانع پیش روی اصحاب رسانه در اداره کل فرهنگ اسلامی و ارشاد خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به حمایت از سیاست ها . این رسانه گفت: رسانه های این استان با برگزاری جشنواره های منطقه ای و استانی می توانند بیش از پیش حرکت، رشد و شکوفایی داشته باشند.

وی در خصوص فعالیت رسانه های بدون مجوز نیز گفت: این آسیب تنها به خراسان شمالی ختم نمی شود، بلکه در سراسر کشور وجود دارد و جایگاه رسانه های دارای مجوز را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: این درخواست باید از طریق خود رسانه های دارای مجوز انجام شود تا با استفاده از ابزارهای قانونی موجود با رسانه های غیرمجاز برخورد شود.

مهدی پور همچنین با تاکید بر امنیت اشتغال خبرنگاران، آن را از الزامات مدیران رسانه های استانی دانست و گفت: مدیران رسانه باید در حین تامین اعتبار، همکاران رسانه ای خود را بیمه کنند و در این صورت از مزایای یارانه ای برخوردار خواهند شد.

وی همچنین به لزوم حمایت کمی و کیفی از فعالیت های رسانه ای اشاره کرد و گفت: در صورت عدم حفظ امنیت اشتغال خبرنگاران، صندوق هنر برای این موضوع فعال شده است تا خبرنگاران بتوانند از این صندوق حمایت های لازم را دریافت کنند. “

بیشتر بخوانید  محور: نفتالی بنت در سیاست در قبال ایران تجدید نظر می کند

مهدی پور با اعلام آمادگی این نماینده مجلس برای حمایت ویژه از اصحاب رسانه دیوار مرزی کشور، گفت: از تمامی رسانه های استان های مرزی بویژه رسانه هایی که فعالانه به موضوع جنگ نرم می پردازند، حمایت ویژه خواهند شد.

معاون مطبوعاتی وزیر امور خارجه به موضوع آموزش عمومی و حرفه ای خبرنگاران و لزوم ارتقای سواد رسانه ای در استان اشاره کرد و گفت: آموزش مستمر عمومی و تخصصی خبرنگاران یکی از وظایف و اولویت هاست و قطعا آموزش های استانی مورد حمایت قرار خواهد گرفت. .

وی همچنین فعالیت پایگاه های خبری دارای مجوز در استان خراسان شمالی را بالاتر از میانگین کشوری عنوان کرد و وجود پایگاه های خبری متعدد را مزیت مهمی برای استان دانست و افزود: به سایت های خبری مانند رسانه های مکتوب یارانه تبلیغات دولتی پرداخت می شود. .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *