مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راه اندازی صندوق سرمایه گذاری املاک و مستغلات از سوی بانک شهر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دکتر سیدمحمدمهدی احمدی با اعلام این خبر گفت: با نظارت مجدانه همکاران بانک شهر در ماه های اخیر بر اساس موافقت اصولی صندوق املاک بانک شهر و اخذ مجوز از بانک مرکزی و بورس و اوراق بهادار. و کمیسیون بورس به زودی فعالیت این گروه آغاز خواهد شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نهادها و ابزارهای بازار سرمایه برای انتقال بهینه وجوه بانکی، ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و دستیابی به سود حسابداری مناسب از مزیت های تاسیس صندوق املاک بانک شهر است که موجب افزایش درآمد و بهره وری می شود. ” موسسه مالی.» شد.

دکتر احمدی با بیان اینکه صندوق های املاک علاوه بر بازدهی خوب با ریسک کم همراه هستند، ادامه داد: منابع درآمدی این صندوق ها از طریق سازوکارهای اجاره و افزایش نرخ محقق می شود.

مدیرعامل بانک شهر گفت: موضوع رعایت مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر در راستای بهبود نظام مالی کشور و همچنین واگذاری دارایی های مازاد بانک شهر از جمله مواردی است که مهمترین دستاوردها

این گزارش می افزاید: صندوق های سرمایه گذاری املاک، واحدهای تجاری هستند که بر اساس درآمد در ازای سود، سبد املاک را خریداری، ایجاد و مدیریت می کنند و سود حاصل از این سبد بین مالکان است و سهام صندوق توزیع می شود. ایجاد چنین صندوق هایی در کشورهای توسعه یافته با مزایای بسیاری همراه است. بانک شهر نیز یکی از بانک های پیشرو در اجرای این الگوی موفق است.

بیشتر بخوانید  دریافت نظرات بازدیدکنندگان از محصولات سایپا به منظور ارتقای کمی و کیفی محصولات

روابط عمومی بانک سیتی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *