مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راهنمای گرفتن سلفی: چگونه ژست سلفی بگیریم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


چند راز برای گرفتن عکس های سلفی عالی

تشویق: حرکات متداول زیادی هنگام گرفتن یک عکس معمولی وجود دارد که می توانیم هر کدام را امتحان کنیم، اما چه زمانی سلفی بگیرژست ها بسیار متفاوت است.

نکات مفید برای گرفتن سلفی های جذاب تر!

1 – صورت خود را فراموش کنید و اجازه دهید پاهایتان صحبت کنند.

وقتی در مورد سلفی صحبت می کنیم، اغلب به عکسی فکر می کنیم که از خودمان می گیریم. اما در واقع اینطور نیست، سلفی عکسی است که از خودمان گرفتیم.

چرا از پاهای خود عکس نمی گیرید؟ به خصوص وقتی کفش های نو می پوشید. یا می توانید دستبندی را که روی مچ دست خود می بندید یا حلقه ای که در انگشت شما است نقاشی کنید. دفعه بعد که می خواهید سلفی بگیرید بهتر است این روش را امتحان کنید.

2 – از جعبه دربسته استفاده کنید

یکی از رایج ترین مشکلات هنگام سلفی گرفتن این است در پس زمینه شلوغ است. افراد و اشیا در پس زمینه، آنها باعث از دست دادن تمرکز عکس روی سوژه می شوند.

همچنین این اتفاق می افتد که افراد در پس زمینه به دوربین شما نگاه می کنند. راه حل مشکل شما دیدن قابی است که صورت شما را کاملا پر می کند. یک جعبه بسته بهترین راه برای از بین بردن چنین مشکلاتی است.

یک راه ساده و آسان برای داشتن یک جعبه بسته، گوشی را به خود نزدیک کنید. اما مشکلی که در این موارد اتفاق می افتد این است که به دلیل پهن بودن بیشتر لنزهای تلفن همراه، سوژه مرکز عکس یعنی بینی بزرگ و کشیده است و چشم از مرکز عکس دور است. . عکس کوچکتر و کوچکتر از بینی است.

بیشتر بخوانید  چطور عکس های حرفه ای بگیریم ؟

برای رفع این نقیصه کافی است دوربین را از آن دور کرده و به جای آن از یک زوم کوچک استفاده کنید (تا کیفیت تصویر از دست نرود). بزرگنمایی جزئی مشکل را حل می کند.

3 – قانون یک سوم در سلفی

همه عکاسان قانون یک سوم را می دانند، اما هنگام گرفتن سلفی آن را فراموش می کنند. بهترین مکان برای نگاه کردن به عکس، اطراف خطی است که یک سوم کادر را از بالا جدا می کند.

در عکسی که به عنوان نمونه گرفتیم، استفاده خوب از این ایده را مشاهده می کنید. همچنین بهتر است چشم ها بیشتر به یک سمت کادر متمایل شوند. قرار دادن چشم ها در سمت چپ یا راست قاب اغلب بسیار جذاب تر از قرار دادن آن در وسط کادر است.

۴- در آب سلفی بگیرید

در یک وان پر از آب دراز بکشید و صورت خود را از آب بیرون بیاورید و در حالی که حباب ها دور صورت شما را گرفته اند، سلفی بگیرید. البته مواظب باشید گوشی نیفتد.

این نوع سلفی بسیار جذاب و منحصر به فرد خواهد بود و قطعا بهتر از گرفتن همبرگر در هنگام سلفی گرفتن خواهد بود.

5 – سلفی با دو دست

دو روش کلی برای انجام این کار هنگام گرفتن عکس های سلفی وجود دارد. گوشی را با یک یا دو دست بگیرید.

وقتی از هر دو دست برای گرفتن سلفی استفاده می کنید، کنترل بیشتری روی گوشی خواهید داشت. علاوه بر این، با دور کردن گوشی از خود، دستان شما به عنوان گوشه های قاب عمل خواهند کرد. در این روش بهتر است مراقب باشید که دست ها جلوی لنز را نگیرند.

بیشتر بخوانید  لیست کامل آدرس و تلفن استخر های یاسوج

راهنمای گرفتن سلفی: چگونه ژست سلفی بگیریم؟

بیشتر بخوانید:

سلفی حاشیه ای هومانا سیدی با بدحجاب ها در شیراز

سلفی گرفتن: آیا سلفی گرفتن یک بیماری روانی است؟

نکات طلایی برای گرفتن سلفی بهتر

6 – از زوایای مختلف سلفی بگیرید.

سر خود را به چپ و راست بچرخانید و روی صفحه گوشی ببینید کدام حالت جذاب تر است. معمولا هر کدام از ما در یک طرف صورت جذاب تر به نظر می رسیم. بهتر است همیشه سمت جذاب صورت را به سمت لنز متمایل کنید.

7 – شانه های خود را حرکت دهید.

اگر هر دو شانه در قاب نمایان هستند، بهتر است جایی را برای آنها انتخاب کنید که با کمی چرخاندن آنها به چپ و راست، جذاب تر به نظر برسید.

8 – زیر نور مناسب بایستید.

در مکانی باشید که نور بهتر و مناسب تری داشته باشد. اگر داخل هستید، نزدیک پنجره بایستید. یک نور زیبا برابر است با یک سلفی زیبا. چگونه تشخیص دهیم نور در چه شرایطی چهره شما را زیباتر می کند؟ دوربین گوشی را روشن کنید و آن را در مقابل خود قرار دهید. زوایای افقی و عمودی خود را تا جایی که می توانید به نور تغییر دهید.

ببینید در کدام گوشه بهترین سلفی ها را خواهید داشت. برای این کار حتی می توانید نور را بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید. اگر در طول روز بیرون هستید و در فضای باز هستید، بهترین زمان یک ساعت بعد از طلوع و یک ساعت قبل از غروب آفتاب است.

9 – ژست با چیزهای جدید

اگر عینک جدیدی دارید، این یک گزینه خوب برای سلفی است. رنگ مو یا مدل موی جدید بهترین زمان برای گرفتن عکس سلفی است. عروسک یا حیوان خانگی نیز گزینه خوبی برای سلفی است.

بیشتر بخوانید  آشنایی با دلفین ها 

10- کار جالبی انجام دهید

هنگام انجام یک فعالیت خاص، سلفی بگیرید. هنگام غواصی در اقیانوس، جت اسکی یا هر چیزی که عکاسی را جذاب تر می کند، بروید.

11 – تزیینات را فراموش نکنید

فراموش نکنید که از جواهرات، کلاه یا هر چیز خاصی که به عنوان وسایل تزئینی استفاده می کنید استفاده کنید.

12 – خودتان را تکرار نکنید

لبخند بزنید، اخم کنید، لب‌های جمع کنید یا لبخند بزنید. کاری کنید که از یکنواختی خارج شوید.

13 – به کل بدن نگاه کنید

آینه های بلند برای این منظور مناسب هستند. در این روش بهتر است بدن خود را به چپ و راست بچرخانید و بهترین حالتی را که در آن جذابتر به نظر می رسید را بیابید.

14 – سریعترین و ساده ترین راه را برای فشار دادن دکمه شاتر انتخاب کنید

در آیفون این دکمه روی صفحه نمایش و کنار قاب گوشی موجود است و می توانید با دکمه ولوم عکس بگیرید. بهتر است راحت ترین راه را در گوشی خود انتخاب کنید.

راهنمای گرفتن سلفی: چگونه ژست سلفی بگیریم؟

15 – گردن خود را به سمت جلو خم کنید

برای خلاص شدن از چانه بزرگ و افتادن بهتر فک بهتر است گردن خود را به جلو خم کنید و کمی از زاویه بالا عکس بگیرید. در این صورت می توانید با آزمون و خطا بهترین زاویه را انتخاب کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *