مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رئیس بیمارستان نباید به مراجعین کشف نشده خدمت کند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



فرمانده مرکز آموزش نیروهای مسلح گفت: منتظر دستور نباشید چرا که ما در این عرصه بسیار عقب هستیم، برای ورود داوطلبانه به این عرصه نیازمند غیرت، تلاش و مجاهدت مسئولان هستیم.

سردار محمدحسین سپهر امروز در نشست قرارگاه چستیتی و حجاب گیلان در سالن غدیر فرمانداری اظهار داشت: عفاف و حجاب یکی از وظایف مسلم دینی و مطالبات مراجع تقلید، رهبری و سران قوا، نخبگان و متدینین برای ترویج عفاف و عفاف است. حجاب در جامعه

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب فقط آسیب فرهنگی نیست و در همه عرصه ها در معرض خطر هستیم، افزود: یکی از اهرم های برخورد با اساس انقلاب اسلامی حجاب است. در همایش سالانه یکی از دانشگاه های رژیم صهیونیستی دستور برخورد با مردم ایران بی ادبی، بی ادبی و ایجاد انحرافات اخلاقی، اعتیاد به الکل و ترویج مواد مخدر بود و امروز در کشور با این مسائل مواجه هستیم. .

فرمانده مركز آموزش مركزي ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان اينكه 43 سال تمام گزينه هاي بالا و پايين ميز را عليه ما به كار بردند، گفت: در مقابل ما مقاومت كرديم، اما تهاجم فرهنگي منجر به فروپاشي كشور شد. مغلوب غرور توسعه فرهنگ غیرت و بداخلاقی سرلوحه تهاجم فرهنگی دشمن است، ما با شبکه های سازمان یافته پیچیده ای مواجه هستیم که بداخلاقی و بداخلاقی و انحرافات اخلاقی را در جامعه ترویج می کنند، منتظر دستور نباشید.

ما در این زمینه عقب ماندگی زیادی داریم، بنابراین نیازمند غیرت، تلاش و مجاهدت مسئولانی هستیم که با اراده خودشان وارد عرصه شوند.» رئیس بیمارستان مجاز است به مددجویان ناشناخته رسیدگی کند و به آنها خدمات ندهد زیرا آن شخص در حال انجام کار غیرقانونی و جرمی است.

بیشتر بخوانید  فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

وی گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند، برای ما بدتر از کشورهایی مانند ترکیه خواهد بود. اقدامات اساسی ما مثبت و گفتمان ساز است، باید از ائمه جماعات، نخبگان و روحانیت و مردم برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه استفاده کرد، زیرا اگر مردم را در این عرصه وارد نکنیم موفق نمی شویم. از سوی دیگر مشکلات مضاعف به دلیل حضور گردشگران در گیلان وجود دارد، حضور 7 میلیون مسافر در گیلان نیازمند حمایت ویژه مرکز در زمینه مبارزه با مضرات عفاف و حجاب است.

سردار سپهر با تاکید بر اینکه قوه قضائیه موظف به برخورد با تخلفات اصناف در زمینه پوشاک و حجاب است، تصریح کرد: تولیدکنندگان باید در راستای ترویج و رعایت عفاف و حجاب به وظیفه خود عمل کنند و در رابطه با شبکه های فسادی که دختران جوان را فریب می دهند. برخورد مقتدرانه با افراد و شبکه های مذکور ضروری است.

فرمانده ستاد عملیاتی ستاد مدیریت تاج ملی به تشریح زحمات گیلانی ها در زمان فوران تاج پرداخت و گفت: موفقیت های به دست آمده در بحران گیلان افتخار است و باید به عنوان دانش و تجربه برای همه دوره ها ثبت و حفظ شود. استان گیلان همزمان با کوم دچار بیماری عروق کرونر بود که خوشبختانه در این بحران موفق بود. مدیریت صحیح تاج در استان با همراهی و همدلی مردم محقق شده است و باید قدردانی کرد.

این مسئول با اشاره به موفقیت های گیلان در طرح شهید سلیمان ادامه داد: نه تنها در بحران تاج، بلکه حفظ و تقویت طرح شهید سلیمان راهبردی عینی برای عبور از همه بحران ها است. از سوی دیگر، نیاز به مطالعات بومی و اقتضایی در استان در شرایط بحرانی باید مورد توجه قرار گیرد و با ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی، خودیاری و سایر کمک‌ها و همچنین سلامت، فرصت‌هایی برای تهدیدات کنونی ایجاد شود. اهميت دادن. پروتکل های پایان تاج در برابر این ویروس شیطانی و تهدیدات دیگر غلبه کرده است.

بیشتر بخوانید  نفر اول لیست خرید پرسپولیس مشخص شد

در این جلسه رئیس کمیته های تخصصی ستاد گیلان و تعدادی از فرمانداران شهرستان های استان که از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *