مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دلیل دستگیری شاخ مجازی سحر تبار توسط سپاه + فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سپاه سحر تبار را دستگیر کرد

دلیل دستگیری سحر تبار چیست؟

تشویق کننده: فاطمه خ. سحر تبار که با اعمال متعدد زیبایی و آرایش زننده و خلاف موازین سعی در جذب فالوور به حساب اینستاگرام خود داشت، پس از ارسال چندین پیام عمومی به سامانه ارشاد دادگاه و درخواست دنبال کردن، به دستور دادگاه اداری استان تهران بازداشت شد. بالا -بالا

علت دستگیری این هنجارشکن ترویج خشونت، تحصیل مال نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، اشاعه فسق و تحریک جوانان به فساد است.

سحر آک دستگیر شد + جزئیات

سحر تبار معروف به عروس مرده ایرانی در اینستاگرام چندین هزار دنبال کننده دارد

دستگیری صحرا تبار

سحر تبار کیست؟

سحر تبار متولد 3 اسفند 1376 در تهران است. عجیب است که شاید این چهره ها و عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط سحر تبار چندان جذاب نباشد، اما عجیب اینکه برخی علاقه مند به حضور، دنبال کردن، تقلید یا … در فضای مجازی هستند.

در نتیجه، پس از به اشتراک گذاشتن عکس‌های چهره‌های متفاوت و ترسناک سحر تبار، در مدت کوتاهی توانسته همسفر شود (یعنی همدم، یعنی افرادی که لزوماً مخالف یا علاقه‌مند به شخصی هستند و علاقه‌مندند از طریق افراد مختلف درباره او بیاموزند. اتفاقات صفحه اینستاگرام شخصی است)، مطالب زیادی را برای صفحه اینستاگرام خود جمع آوری کرد و پس از ماجرای جهانبخت، سوژه ای جدید برای همیشه فعال بودن در فضای مجازی.

اما فعالیت سحر تبار با عنوان عروس مردگان و توضیحاتی از این دست از چشم رسانه های خارجی پنهان نماند: «دلیل نرسیدن به هدف نامیدن عروس مرده و فعالیت در اینستاگرام با یک ظاهر زامبی مانند.”

بیشتر بخوانید  بیوگرافی هانی کرده گنده لات تهران + جزئیات حمله به آقا هانی کرده


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *