مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگیری عاملان حادثه ریلی طبس – جزد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مقصران حادثه ریلی طبس – یزد دستگیر شدند. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه طبس گفت: با بررسی های انجام شده تاکنون تعدادی از افرادی که مجرم شناخته شده بودند دستگیر شدند.

هاکانی ثانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار طبس در خصوص آخرین آمار تصادفات قطارهای مسافری در مشهد، طبس و یزد گفت: این حادثه بین ایستگاه مزینو تا ایستگاه عباس آباد رخ داده است.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی کمیسیون عمران مجلس و نظر نهایی مرکز پزشکی قانونی، تعداد فوتی ها 14:12 از جزد و دو نفر از طبس بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه مراسم تشیع این افراد در طبس برگزار شد، یادآور شد: کشته شدگان شهر یزد نیز شیعه بودند.

حکانی ثانی با بیان اینکه بیشتر بستری ها در طبس بوده است، ادامه داد: 95 درصد از بستری ها سرپایی بوده که در روز اول ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه شش نفر در روز دوم باقی مانده اند، گفت: در روز سوم پس از حادثه هیچ بستری در بیمارستان های دخانیات نداشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ویژه طبس افزود: هیچ بیمار بدحالی وجود ندارد و همه بیماران بدحال در روز اول شناسایی شدند.

هاکانی الثانی با بیان اینکه کمیسیون بررسی این سانحه نتیجه نهایی را منتشر نکرد، افزود: با بررسی های انجام شده تاکنون تعدادی دستگیر و مجرم شناخته شده اند.

وی افزود: بخشی از کاستی ها به رئیس کارگاه، بخشی به بیل مکانیکی و بخشی به لوکوموتیو مربوط می شود و منتظر پاسخ قاطع معاون استاندار هستیم.

بیشتر بخوانید  سرقت اسلحه وینچستر از لباس فروشی در گلستان / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *