مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستور فوری رئیس جمهور در خصوص باقیمانده دریافت یارانه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور معاون اول وزیر، وزرا و مسئولان دستگاه های ذیربط برگزار شد، پس از شنیدن گزارشات دستگاه های مختلف، به تشریح نقش این سازمان پرداخت. مردم در رصد این امر کوشا بوده و از حمایت آنان از نظام و بی توجهی به خواسته های مخالفان و دشمنان انقلاب قدردانی کردند.

رئیس جمهور برخورد عادلانه و منضبط با درخواست معترضان مبنی بر عدم پرداخت یارانه را از مهمترین وظایف مراجع ذیصلاح خواند و به مراجع ذیصلاح دستور داد تا در اسرع وقت افرادی که واقعاً مستحق دریافت یارانه هستند را شناسایی و نسبت به جبران خسارت اقدام کنند.

رئیسی بر لزوم وجود شاخص های عادلانه در تعیین دریافت یا عدم دریافت یارانه تاکید کرد و گفت: تمام ماموریت و هدف اجرای طرح همگانی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برقراری عدالت اقتصادی در کشور بود، بنابراین وزارت رفاه اجتماعی ، کار و تعاون اجتماعی باید با سایر دستگاه های ذیربط با شاخص های دقیق برای احراز حقوق افراد و تضمین عدم تضییع حقوق در هر زمان همکاری کند.

رئیس جمهور با اشاره به حجم کافی موجودی کالاهای اساسی در کشور، به مراجع ذیصلاح دستور داد تا برای مدیریت بهینه توزیع کالاها در اقصی نقاط کشور، به منظور جلوگیری از افزایش قیمت های بالاتر از حد مصوب، اقدامات لازم را انجام دهند. یکی

رئیسی خاطرنشان کرد: وزرای دولت و رسانه ها باید ابعاد مختلف اجرای این طرح را برای مردم تشریح کنند که این امر موجب عدالت در توزیع یارانه ها و رفع و ریشه کنی فقر مطلق در کشور می شود. .

بیشتر بخوانید  با سردادن شعارها نمی توان بد حجابی را حل کرد / حجاب زنان را به مشارکت در فعالیت های اجتماعی دعوت می کند

رئیس جمهور از وزیر جهادکشاورزی خواست تا با نظارت دقیق بر بازار اقدامات لازم را انجام دهد تا بخشی از مشکلات در حوزه کمبودها و نیاز به توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم به ویژه چهار مورد رفع شود. اقلام اساسی روغن ، لبنیات، مرغ و تخم مرغ. / فارس

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *