مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

درمان خانگی و معجزه آسا انواع سرطان در ۴۲ روز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


چگونه می توانیم سرطان را در ۴۲ روز درمان کنیم ؟

درمان سرطان بدون دارو و بدون شیمی درمانی

یک پزشک اتریشی به تازگی مدعی شده که معجونی را برای درمان سرطان و دیگر بیماریهای سخت کشف کرده است. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، “پرویس رودولف” پزشک اتریشی که بیشتر عمر خود را به دنبال یافتن بهترین دارو برای درمان سرطان صرف کرده ، به تازگی از کشف معجونی برای درمان سرطان و دیگر بیماریهای صعب العلاج خبر داده است.

وی گفته است که برای رسیدن به این نتیجه ، بیش از 45 هزار نفر را که مبتلا به سرطان و دیگر بیماریهای سخت بودند ، مورد آزمایش قرار داد. بدین ترتیب سرطان بدون شیمی درمانی و دارو درمان می شود.

روسیا الیوم خاطر نشان کرد که این پزشک اتریشی رژیم غذایی 42 روزه ای را برای بیمارانش در نظر گرفت مبنی بر این که بیمار در طول این مدت فقط چای و آب سبزیجاتی مصرف کند که وی تجویز کرده و بیشتر این محلول را نیز چغندر تشکیل می دهد.

پرویس مدعی شده است که با این روش درمانی ، سلولهای سرطانی گرسنه خواهند شد و پس از 42 روز می میرند و این معجون آبمیوه به بهبود کلی وضعیت بیمار کمک خواهد کرد.

معجون ضد سرطان

معجونی به شما معرفی می کنیم که با نوشیدنش در 42 روز بدون شیمی درمانی سرطان شما درمان می شود! معجون در طول روز سه مرتبه ( نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی ) مصرف شود. این معجون ضد سرطان را بشناسید.

بیشتر بخوانید  دلیل کاهش وزن شما چیست؟

میوه ها اثرات خارق العاده ای بر سلامتی دارند به خصوص اگر با هم ترکیب شوند اثرات آن چند برابر می شوند. برای آماده کردن این آبمیوه بی همتا به 55 درصد چغندر، 20 درصد هویج، 20 درصد ساقه کرفس، 3درصد سیب زمینی و 2 درصد تربچه نیاز است. وی روش آماده سازی آن را بسیار آسان و خاطرنشان کرد، فقط باید این مواد را در مخلوط کن برقی انداخت و سپس برای درمان آن را نوشید.

این معجون در طول روز سه مرتبه ( نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی ) مصرف شود.

درمان سرطان ، درمان خانگی سرطان ، معجون درمان سرطان

چغندر از سبزیجات بسیار مغذی است زیرا حاوی ویتامین B1 , ویتامین B2 , ویتامین B6، اسید فولیک، آهن، روی، آنتی اکسیدان ها، پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم و سدیم است.

چغندر هم چنین حاوی بتایین بوده که اسید آمینه ای دارای خاصیت ضد سرطانی و ضد عفونی و تمیز کننده بدن از سموم است. پژوهشهای پیشین حاکی است چغندر به شدت ضد انواع سرطان از جمله سرطان خون است.

چغندر همچنین حاوی مقادیر زیادی اسید فولیک وغذای ویژه ای برای زنان باردار به شمار می رود و برای تسکین انواع دردها و همچنین شادابی پوست مفید است.

راهکارهای پیشگیری از سرطان

خبر خوب آنکه بسیاری از سرطانها قابل پیشگیری اند. تعدادی از این بیماری ها نیز اگر به موقع تشخیص داده شوند کاملا قابل درمان خواهند بود. نیمی از افرادی که به سرطان مبتلا می شوند فرصت خوبی برای زنده ماندن دارند.

بسیاری از علل بیماری سرطان و اقداماتی که در جهت کاستن از خطرات شان می باشد شناخته شده است. در حال حاضر بسیاری از سرطانها چون زود تشخیص داده می شوند می توان بیمار را تا حد زیادی زنده نگهداشت و بیمار می تواند به زندگی خود ادامه دهد این مهم با انجام خود آزمایی و غربالگری امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  همه چیز درباره قرص آزاتیوپرین و عوارض جانبی آن

مهم ترین علایمی که باید مراقب آنها باشید و با یافتن هرکدام از آنها به پزشک مراجعه نمایید، به قرار زیر است:

  • وجود توده در هرجایی از بدن مانند پستان یا بیضه
  • تغییر در یک خال پوستی
  • زخمی که بهبود نمی یابد
  • سرفه یا گرفتگی صدا بطور مداوم
  • سوء هاضمه یا اختلال در بلع بطور مداوم
  • تهوع یا سرفه خون آلود
  • تغییر در عادات طبیعی روده مانند اسهال یا یبوست بطور دایم
  • وجود هرگونه خون در ادرار یا مدفوع و هر خونریزی غیر طبیعی واژینال
  • کاهش وزن غیر قابل توجیه
  • بی اشتهایی غیر قابل توجیه

داشتن هریک از علایم فوق به معنی وجود سرطان نیست اما باید فورا به پزشک مراجعه کنید تا وضعیت موجود کاملا ارزیابی شود. باید دانست پیشگیری از سرطان محدود به سن خاصی نیست و باید با تغییرات تدریجی در مسیر زندگی سعی در اصلاح شیوه زندگی خود و جامعه نمود.

در رابطه با درمان سرطان بیشتر بخوانید:

آیا با گیاه خواری میتوان سرطان را درمان کرد ؟

مراقبت های بعد از درمان سرطان سینه کدامند؟

درمان معجزه آسا و خانگی انواع سرطان در ۴۲ روز

گردآوری توسط بخش سلامت مجله دلگرم

هنگامه زنوری


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *