مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دبیر یک حزب قوی ایرانی در کردستان معرفی شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دبیرکل حزب ایرانیان کاوی گفت: تقریباً 147 حزب ملی با نام ها و اهداف مختلف در ایران معرفی شده اند اما تاکنون شاهد اقدام این احزاب در سطح سیاسی نبوده ایم.
وی با تاکید بر اینکه قصد تخریب هیچ حزب و شخصیتی نداریم، افزود: از دولت سیزدهم انتظار بیشتری داشتیم زیرا باید از نیروهای بالقوه، نخبه و تحصیلکرده همه اقوام در پست های رهبری و سازمانی بیشتر استفاده می شد.

نادی گفت: متأسفانه اکثر احزاب در زمان انتخابات در میدان حضور دارند اما پس از آن شاهد فعالیت و عملکردی از آنها نیستیم زیرا حزب باید برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده ای را با توجه به مشکلات مردم ترسیم کند. و سپس وارد میدان شوید

دبیرکل حزب ایرانی قوی گفت: حزب باید از دل مردم زاده شود و به نظر همه اقوام احترام بگذارد، اقلیم کردستان در حال توسعه دارای پتانسیل ویژه نیروی انسانی قوی و کارآمد و همچنین خدای خاص است. . – منابع در نظر گرفته شده برای رشد و توسعه. اقتصاد کشور نیازمند فعالیت حرفه ای است.

دیار احمدی دبیر حزب ایران قوی در استان کردستان نیز گفت: اهداف و راهبرد حزب ایران قوی صرف نظر از ماهیت سیاسی آن حزبی مردمی و غیرحزبی است که به دستور مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و فریضه مقدس جهاد است، در نظر داریم از سیاسیون و مسئولان استانی دعوت کنیم تا بیشتر به محورهای مردمی فکر کنند، پل ارتباطی و سکویی برای صدای مردم در جلسات باشند. . تا مشکلاتشان حل شود.

احمدی بیان کرد: کردستان پتانسیل های مهمی مانند نیروی انسانی، کشاورزی، صنعت و… دارد که تاکنون مغفول مانده و روند آن جامعه جوان ما را ناامید کرده است. لذا با همکاری مردم و مطالبات متقابل در یک حزب قوی ایرانی قصد داریم فعالیتی صادقانه داشته باشیم و صدای مردم باشیم.
وی با اشاره به اینکه کردستان بعد از انقلاب بسیار مورد توجه قرار گرفت، افزود: سیاستمداران و اکثر مدیران برای تحقق منافع خود در کردستان به مردم مشاغل کوتاه مدت و بسیاری از وعده های بدون عملکرد دادند. و این دغدغه بزرگی برای مردمی است که همواره در خط مقدم برنامه های سیاسی و اجتماعی کشور و انقلاب بوده اند.
احمدی در پایان گفت: به عنوان دبیر یک حزب قوی ایرانی در کردستان با هدف مطالبات منصفانه و تحقق یکی از مولفه های مهم گام دوم انقلاب به میدان آمدم و انتظار همکاری دارم. و درک متقابل همشهریانم.

بیشتر بخوانید  پیج اینستاگرام ivana knoll | عکس های knolldoll – ایران چطور

<п>پست دبیر یک حزب قوی ایرانی در کردستان معرفی شد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *