مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دانلود قسمت نوزدهم سریال جیران با کیفیت عالی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

داستان سریال جیران در مورد عشق ناصرالدین شاه به یکی از حرمسراهایش به نام جیران است. همسایه از زنان محبوب و اولین معشوقه ناصرالدین شاه بود. همسایه ها با دیگر زنان دربار ناصرالدین شاه تفاوت داشتند. او عاشق شکار و اسب سواری است و در هنگام سوارکاری چکمه و لباس مردانه می پوشد. او ابتدا برای یادگیری رقص وارد دربار قاجار می شود. ناصرالدین شاه در همان نگاه اول عاشق او می شود.

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است: سهم دهقان کابوس است و سهم شاه بر تخت طاووس. برنامه کریم خان برای بازگرداندن تاج شاهی به ما نادانان کجاست؟ کجاست آن شمشیر کمیاب که از ما خرابکاران انتقام بگیرد؟ مملکت در آشوب است و امیرکبیر در گور خوابیده است.

هر نامی ننگ است و هر صلحی جنگ. انسان به قبله دنیا پناه می برد. او می خواهد قلعه پناهگاه او باشد. هیچ قلعه ای قوی تر از عشق برای انسان وجود ندارد. بگذار همه جا فریاد بزنند: ای مردم! دیروز در تجریس شاه تو عاشق شد…»

اسامی بازیگران و نقش آنها در سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برغنورد، مهدی کوشکی، سمیرا قهامه ناهانی الهمیمی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس اعظم‌ساز، راست اعزازازندان و بزرگ زارعی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید  راموس خانه‌اش را به مسی تعارف زد- اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

دانلود قسمت بیستم سریال جیران










کیفیت جلد قیمت

480p 315.85 مگابایت 8000 تومان خرید کنید
720p 497.25 مگابایت 8500 تومان خرید کنید
1080p 802.36 مگابایت 9000 تومان خرید کنید
HK_1080p 1.84 گیگابایت 9500 تومان خرید کنید
اشعه آبی 3.59 گیگابایت 10000 تومان خرید کنید
دسترسی به تمام کیفیت ها

20000 تومان خرید کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *