مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دادگاهی در آمریکا ترامپ را مجازات کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یک دادگاه ایالات متحده حکم داده است که ” دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل توهین به دادگاه باید ۱۱۰ هزار دلار جریمه بپردازد.

به گزارش سایت رادیو العبیسی، این قاضی برای پس گرفتن اتهام شرط کرده است ترامپ در زمینه توهین به دادگاه و ممانعت از رسیدگی با عدم ارائه مدارک لازم، باید اقدامات جبرانی انجام دهد.

آرتو انگورون، دادستان منطقه نیویورک گفت: اگر ترامپ ظرف ده روز سوگند وفاداری بگیرد و خط مشی خود و شرکتش در مورد حفظ و عدم افشای داده ها را توضیح دهد و شواهد ارائه کند، می تواند اتهام توهین به دادگاه لغو شود.

دادگاه آمریکا ترامپ را مجازات کرد

آنگورون توضیح داد که علاوه بر ترامپ، شرکت دیگری نیز در آن شرکت وجود دارد که رئیس جمهور سابق آمریکا برای کمک به او در یافتن مدارک استخدام کرده است و ترامپ باید جریمه اعلام شده را بپردازد.

یک قاضی آمریکایی در 25 آوریل ترامپ را به دلیل توهین به دادگاه محکوم کرد که طی آن رئیس جمهور سابق آمریکا مجبور شد هر روز 10000 دلار به دلیل عدم همکاری با لتیسیا جیمز، دادستان کل نیویورک بپردازد.

جریمه ۱۱۰ هزار دلاری ترامپ ششم ماه جاری را در بر می گیرد، زمانی که وکیل وی ۶۶ صفحه از اسناد مربوط به پرونده مالی ترامپ را ارائه کرد.

اما اگر ترامپ تا پایان امروز (چهارشنبه) تمام شروط تعیین شده از سوی دادگاه را انجام ندهد، جریمه روزانه ده هزار دلاری قابل استرداد است.

آلینا هابا وکیل ترامپ مدعی شده است که وی تمامی اسناد درخواستی دادگاه را ششم ماه جاری به قاضی تحویل داده و هیچ سندی در شرکت ترامپ باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید  کرگدن کجای تصویر مخفی شده است؟+ پاسخ

لتیسیا جیمز اخیرا تصمیم گرفت که دونالد ترامپ جونیور (44) رئیس جمهور سابق آمریکا و ایوانکا ترامپ (40) برای شهادت در دادگاه حاضر شوند. آنگورون، قاضی دادگاه عالی نیویورک نیز گفت که ترامپ باید در دادگاه حاضر شود، سوگند یاد کند و شهادت دهد.

در اواخر ژانویه، یک دادستان ایالت نیویورک از دادگاه عالی این ایالت خواست تا درباره دولت ترامپ تحقیق کند. “او موسسات مالی را فراهم کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *