مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خیار میوه ای سالم؛ چه نوع خیار (گلخانه ای یا مزرعه ای) برای خوردن بهتر است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خیار گلخانه ای بهتر است یا خیار مزرعه؟

مشکل اصلی خیار گلخانه ای، سموم قوی روی بوته های خیار در گلخانه رشد می کند. در نتیجه تا زمانی که خیار مزرعه در بازار موجود باشداز خرید خیار در گلخانه خودداری کنیدبا این قسمت از دلگرم کننده با من باش.

 خیار گلخانه ای بهتر است یا خیار مزرعه؟

یکی از نشانه های آشکار تشخیص مزرعه خیار یکی از انواع گلخانه ها بذری است که در گوشت میوه پراکنده می شود. اگر خیار گلخانه ای را نصف کنید، دانه می بینید، اما دانه ای وجود ندارد. نهال در خیارهای مزرعه و زیر دندان دیده می شود، خیارهای گلخانه ای ظاهری زیبا، کشیده، پردار و پوست سبز صاف و بافت آن ترد و آبکی است، اما با وجود آب و رنگ وسوسه انگیز طعم مطبوعی ندارند. و خیلی سریع بچرخید

خیارهای مزرعه ضخیم و کوتاه و از نظر ظاهری مخدوش هستند رنگ و اغلب سبز روشن هستند اما گوشتی و معطر هستند و ماندگاری بیشتری نسبت به خیارهای گلخانه ای دارند و از آنجایی که سموم استفاده شده در خیار گلخانه ای می تواند وارد آب گیاه و حتی گوشت آن شود، بهتر است از این نوع استفاده نشود. خیار یا پوست قبل از مصرف. پوست کندن خیار خطر ورود سموم به بدن را کاهش می دهد، اما از بین نمی رود.

خیار

خیار سالادی آبکی و حجیم است و مصرف نوع پرورشی آن در انواع سالاد و رنده شده در شربت نعناع به بهترین وجه تشنگی را رفع می کند و آب بدن را تامین می کند. شکسته، ترک خورده، له شده و خراشیده آنها محیط مساعدی برای تولید مثل و تجمع میکروب ها هستند. از خرید خیارهای آسیب دیده خودداری کنید و بدانید جمع شدن و زرد شدن خیارها نشانه ماندگاری آن است، در خرید خیار انواعی را انتخاب کنید که رنگ سبز تیره دارند و پوست روشن و شفافی دارند این اتفاق بعد از غذا نمی افتد. این سم به مرور زمان در بدن تجمع می یابد و زمانی که به دوز معینی می رسد علائمی مانند حالت تهوع، سرگیجه و افزایش ضربان قلب او رنج خواهد برد.

بیشتر بخوانید  مزایای مصرف كپسول چاقی جی فست (G – FAST)

خیار

خیارهای کشاورزی نسبت به سایر انواع گلخانه به دلیل تماس بیشتر با زمین آلوده تر است، اما با شستشوی مناسب مشکلی برای مصرف کننده ایجاد نمی شود.خیارهای گلخانه ای و مزرعه از نظر کالری و ارزش غذایی تفاوتی ندارند.مدت زمان نگهداری خیار در یخچال حداکثر یک هفته است مشروط بر اینکه ته آن نگهداری شود. یخچال و در شرایط خشک.بله. نگهداری خیار در طبقات بالای یخچال باعث کاهش ماندگاری میوه می شود.

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله ای در مورد خیار دارید

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

———————————————— ———————————-

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *