مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خوشحالی سحر دولتشاهی در کنسرت شوهرش همایون شجریان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: سحر دولتشاهی وی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. خبر ازدواج مجدد سحر دولتشاهی او مدت هاست در شبکه های اجتماعی با همجون شجریان برنامه پخش می کند اما طرفین او را تایید نکرده اند. مادر سحر دولتشاهی نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

نگاهی به شات دو نفره هاناکمکار و سحر دولتشاهی در شب اول کنسرت هماجون شجریان در وزارت کشور.

کنسرت هماجون شجریان با گروه سیاوش به سرپرستی آرش گوران تیرماه سال جاری در تالار وزارت کشور برگزار می شود.

سحر دولتشاهی

نام: سحر

نام خانوادگی: دولتشاهی

تاریخ تولد: 16 اکتبر 1979

همسر: رامبد جوان (همسر سابق)

تحصیلات: لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه

فعالیت: بازیگر

شروع فعالیت: 1380

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه است. مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی

درود بر سحر دولتشاهی

نقش سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته سال 1388 توسط همسر سابقش رامبد جوان با نقش یک مرد فضایی بسیار پرطرفدار بود و به سرعت او را به شهرت رساند.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد که البته بازی در تئاتر فرصت های خوبی را در اختیار او قرار داد و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

اثر دیگر سحر دولتشاهی به زبان او

من از بچگی مجذوب بازیگری بودم، اما واقعیت این است که ادبیات نمایشی خوانده ام و نویسندگی هنوز جزو دغدغه های من است.

زمانی که دانشجو بودم، وقتی سر کلاس می نوشتم یا ترجمه می کردم، شاگرد خوبی بودم. خیلی حسودی می کنم اگر هنوز وقت نوشتن نداشته باشم. نوشتن همیشه در ذهن من است. نمی دونم باید وقتش باشه یا باید انجامش بدم! هنوز فکر می کنم نویسندگی یکی از شغل های ایده آل است.

سحر دولتشاهی

ازدواج سحر دولتشاهی

در 18 مارس 1987 با رامبودا، بازیگر و کارگردان جوان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر بود، دولتشاهی می گوید: ما دوستان مشترک زیادی داشتیم و از دور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقت جلب توجه بیشتر رسید تا اینکه بالاخره ازدواج کرد، رامبد بعد از اینکه از من خواستگاری کرد آمد و با پدرم صحبت کرد. . سپس خواستگاری انجام شد.

سحر دولتشاهی از همسرش طلاق گرفت

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری رخ داد.طرفین تا مدتها این جدایی را تایید نکردند.سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هر دو معتقد بودند مردم نباید وارد حریم خصوصی آنها شوند!

سحر دولتشاهی که سال 93 را به تنهایی و البته در عرصه بازیگری به دلیل طلاق از همسر سابقش رامبد دنبال کرد، در گفتگویی درباره این تنهایی می گوید: من فقط به عنوان یک بازیگر بزرگ نشدم. راه های زیاد.

بیشتر بخوانید  دولت موانع ازدواج جوانان را برطرف می کند - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سحر دولتشاهی

ماجرای ازدواج دوم سحر دولتشاها

شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و هماجون شجریان از سال 1396 در رسانه ها مطرح شد اما این دو هیچ واکنشی به این خبر نداشتند و این موضوع برای مدتی به فراموشی سپرده شد.

پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان، انتشار عکسی از حضور سحر دولتشاهی در خودروی شخصی خمایون، بار دیگر شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو نفر به راه انداخت.

جوایز و تقدیرنامه سحر دولتشاهی

بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همجون اسعدیان در سال 1388 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهاردهمین جشن خانه سینما شد. سحر دولتشاهی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم عصر یخبندان برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

برای سحر دولتشاهی سال 93 نقطه عطفی در کارنامه او بود. او از طرفی پس از مدت ها ایفای نقش های مکمل در فیلم های مختلف، در سومین فیلم حسین فرحبهش، «مستانه» نقش یکی را بازی کرد و از سوی دیگر با دو فیلم نسبتا خوب به جشنواره سی و سوم آمد. . فیلم های «گپاف» و «عصر یخبندان».

در این بین «عصر یخبندان» علاوه بر اینکه مورد توجه تماشاگران قرار گرفت، مورد تأیید هیئت داوران نیز قرار گرفت و کریستال سیمرگ بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره را به سحر دولتشاهی برای بازی در «عصر یخبندان» اهدا کرد.


بیشتر بخوانید  گیلوان; روستایی در مرز دو استان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *