مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر فوری هشدار جدی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و مستمری بگیران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: بار دیگر از بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی توجه داشته باشند که هرگونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری توسط افراد یا نمایندگان شرکت به عنوان همکاران بیمه اجتماعی و درخواست وجه برای ارائه هرگونه نوع خدمات قطعا یک کلاهبرداری است و این سازمان هرگز آن را انجام نخواهد داد.

با وجود هشدارهای مکرر سازمان تامین اجتماعی و تاکید بر اینکه هیچ گاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه نخواهد شد، متاسفانه هر از گاهی شاهد فریب برخی مستمری بگیران و بیمه شدگان هستیم.

به گزارش دلگرامو به نقل از مهر، روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی درخواست می شود توجه داشته باشند هرگونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت با عنوان کارمند SO Druzhenje. خانه به در و درخواست پول برای ارائه هر خدمتی قطعا کلاهبرداری است و هرگز توسط این سازمان انجام نخواهد شد.

یادآور می‌شویم از اسفندماه سال گذشته دفترچه سلامت کاغذی تامین اجتماعی صادر نمی‌شود و بیمه شدگان و مستمری بگیران می‌توانند با ارائه کارت ملی در تمامی مراکز درمانی خدمات لازم را دریافت کنند و نیازی به ارائه نیست. هر کارت پس ادعای گرفتن کارت با نام های مختلف برای دریافت خدمات قطعا اخاذی است و ربطی به سازمان تامین اجتماعی ندارد.

بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری مردم برای دریافت وجه. این موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهید و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با مرکز روابط عمومی سو با شماره تلفن 1420 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  حیرت زدگی مردم از دیدن کوسه در رود کرخه !


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *