مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری و لشکری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خبر خوش برای مستمری بگیران روستایی و لشکری ​​افزایش حقوق بازنشستگان

نحوه پیگیری گزارش خبرنگار از مسائل اقتصادی ایران.

به گفته سخنگوی دولت حداقل درآمد مستمری بگیران دهک های پایین بالای 5 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش ایرانیان، علی بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: افزایش حقوق کارکنان قراردادی و مستمری بگیران برای حداقل دستمزد 57 درصد و حقوق بازنشستگان برای بازنشستگان 10 درصد است. این افزایش 57 درصدی دستمزد هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی در نظر گرفته شد.

این 57 درصد در عمل به دلیل مزایای خانوادگی و سایر مزایایی که به فرد داده می شود افزایش می یابد و گاهی به بیش از 60 درصد می رسد.

در حوزه بازنشستگان نیز برای حداقل حقوق بگیران و افرادی که بیشترین فشار تورمی را متحمل می شوند، همان افزایش دستمزد مصوب شورای عالی کار برای آنها در نظر گرفته می شود.

در رابطه با مستمری بگیرانی که حقوقی بالاتر از حداقل اعلامی دریافت می کنند، افزایش حقوق تدریجی خواهد بود. افزایش حقوق این افراد 10 درصد خواهد بود. این عدد به نسبت افزایش 10 درصدی حقوقی که قانونگذار در قانون بودجه 1401 برای مستمری بگیران صندوق بازنشستگی لشکری ​​و کشری در نظر گرفته است، 10 درصد است.

پایان خبر

بیشتر بخوانید  حمایت ۱۷ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون جهت ترویج کشت گلخانه ای در بندر دیر -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

یک پاسخ

  1. متاسفانه هنوزدر این مملکت جانیو فتاده که یک فرد نظامی کی وچی هست وبجای وزیرارتش رئیس مجلس تصمیم گیری میکنه وبخاطر همین حقوق یک رفتگراز یک نظامی با درجه ارشدی بشتره باید مسئولین کلاشون رو بالاتربزارن دیگه ازین وعده ووعیدها خسته شدیم وآبروی جلوی خانواده نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *