مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبرهای خوبی برای خنثی سازی تحریم ها در روزهای آینده در راه است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سخنگوی وزارت امور خارجه: سند همکاری 20 ساله با روسیه تهیه شد/ خبرهای خوبی در روزهای آینده برای خنثی شدن تحریم ها در راه است.

در صد روز گذشته روابط اقتصادی ما بین 2.5 تا 3 برابر افزایش یافته است. ما در سفر اخیر آقای رئیس جمهور با ترکمنستان موانع را برطرف کردیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: همزمان با مذاکرات وین، نشست سفرای کشورمان در تهران در حال برگزاری است تا خنثی سازی تحریم ها به موازات لغو و لغو تحریم هایی باشد که در حال وقوع است. در وین.

به گزارش ایلنا، سعید خطیب زاده به مناسبت نشست روسای هیأت های ایرانی در کشورهای همسایه اظهار داشت: هر یک از این کشورها در حال حاضر در حال طراحی سازوکارهای منطقه ای مانند سازمان همکاری اقتصادی اکو و سازمان همکاری شانگهای و یا روابط منطقه ای در زمینه های دیگر یا در حال طراحی هستند. در زمینه دوجانبه. . همزمان با مذاکرات در وین، نشست سفرای کشورمان نیز در تهران در حال برگزاری است تا خنثی سازی تحریم ها به موازات لغو و لغو تحریم هایی باشد که در وین اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: سفر آقای دکتر رئیسی به هر یک از این کشورها برنامه ریزی شده است و به زودی سران برخی کشورها از جمله ترکیه در تهران خواهند بود و به زودی میزبان آنها خواهیم بود. برنامه جدیدی را در وزارت امور خارجه به عنوان نقشه راه 20 ساله و اسناد با کشورهای همسایه طراحی کردیم که با روسیه تقریباً نهایی شده است و از دولت مجوز مذاکره خواهیم گرفت و همچنین 25 نقشه راه سال با چین می توانیم با کشورهای بزرگ همسایه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید  سری جدید پیامهای لاتی برای داش مشتی های باحال

سویی افزود: وزارت امور خارجه قطعا نقش خود را در تنظیم و تسهیل این روابط ایفا خواهد کرد، اما همه می دانند که وزارت امور خارجه یکی از ضلع های دیپلماسی اقتصادی است و قطعاً وزارتخانه ها و سایر نهادها به طور مستقیم در این زمینه مسئول هستند. موضوع. باید با ما هماهنگ شود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در صد روز گذشته روابط اقتصادی ما 2.5 تا 3 برابر گسترش یافته است. ما در سفر اخیر آقای رئیس جمهور با ترکمنستان موانع را برطرف کردیم. با برخی دیگر از کشورهای همسایه اعم از پولی و مالی این گشایش ها صورت گرفته و در حال پیگیری است. انشالله در روزهای آینده خبرهای بهتری از خنثی شدن تحریم ها خواهد بود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *