مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حفظ رابطه تعادلی؛ تضمین افزایش مناسبات میان شهرداری ها و بانک شهر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران و امضای تفاهم نامه با شهردار مشهد گفت: امروز اگر به پروژه های بزرگ نگاه کنیم، تاثیر حمایت بانک شهر را در شهرهای در حال توسعه خواهیم دید.

دکتر احمدی با اشاره به جلسه انعقاد تفاهم نامه جدید بین بانک شهر و شهرداری مشهد گفت: در این جلسه مقرر شد بانک شهر به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تسهیلاتی را در اختیار شهرداری مشهد قرار دهد.

وی گفت: بانک شهر در راستای افزایش ظرفیت مدیریت شهری در توسعه کلانشهر به صورت تخصصی به فعالیت خود ادامه می دهد.

دکتر احمدی گفت: حمایت از پروژه های مهم و کاربردی مانند بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه صدر، خطوط 6 و 7 مترو تهران، توسعه و ساخت قطار شهری در مشهد و نوسازی بافت فرسوده حرم مطهر رضوی از جمله شهرها است. مهمترین فعالیت های بانک . .

مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: امسال بانک شهر برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد و همچنین ارائه اسناد مالی و صدور کارت برای پیمانکاران شهرداری مشهد اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های پیمانکاران مدیریت شهری عدم پذیرش مطالبات سررسید است. بنابراین بانک شهر با در نظر گرفتن خدمات جدیدی مانند کارت شما، پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران را در موعد مقرر تضمین می کند.

دکتر احمدی خاطرنشان کرد: امروز بانک شهر با اتخاذ سیاست های پولی و بانکی خود در تلاش است تا به بانکداری حرفه ای در بالاترین سطح دست یابد. این موضوع در سال های اخیر مورد توجه جدی مدیران و کارکنان بانک شهر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  ببینید | مراسم چهلم دردناک پسر نسرین مقانلو

روابط عمومی بانک سیتی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *