مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حضور مار روی خودرو راننده و همسرش را تا مرز سکته برد! / فیلم –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ظاهر شدن مار روی شیشه جلوی یک خودرو در وسط جاده را به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش رسانه‌ها یک راننده به همراه همسرش در داخل خودرو حضور داشتند که با این صحنه وحشتناک روبه رو شدند.

در ویدئویی که یکی از آن‌ها با تلفن همراه خود تهیه کرد حرکت این مار روی برف پاکن خودرو را نشان می‌دهد. در این ویدئو این مار در حالی که به شکلی خطرناک روی سمت کاپوت ماشین حرکت می‌کند دیده می‌شود. در این ویدئو صدای همسر این مرد که با دیدن مار دچار ترس شده شنیده می‌شود. در این ویدئو این زوج از داخل ماشین نظاره گر مار روی شیشه خودرو هستند. راننده مرد بلافاصله با دیدن مار تصمیم گرفت تا خودرو را در کنار جاده متوقف کرده تا مار از روی شیشه ماشین کنار بزند.

این ویدئوی ۲۱ ثانیه‌ای ابتدا در یوتیوب منتشر شد. این فیلم از زمان انتشار تاکنون نزدیک به ۳ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: “برای منی که از مار وحشت دارم ترسناک بود. تصور کنید در جاده یا اتوبان مشغول رانندگی هستید و ناگهان یک مار روی شیشه جلوی ماشین شما ظاهر شود.”

در ادامه ویدئوی منتشر شده از این حادثه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید  کلیپ پسر بچه و دو دختر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *