مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حرکت عجیب شاهرخ استخری با همسرش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: شاهرخ استخری در ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. شاهرخ استخری او دو دختر زیبا و نازنین دارد که سعی دارد با نمایش لحظات شیرینی که با بچه ها می گذراند، طرفداران و همراهانش را راضی کند. دختر شاهرخ استخری بسیار محبوب است. شاهرخ استخری او پس از مدت ها با انتشار تصاویری در اینستاگرامش صفحه خود را بروز کرد.

شاهرخ استخری

نام: شاهرخ استخری

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

متولد: ۱۴ مهر ۱۳۵۹ / تهران

ملیت ایرانی

حرفه: بازیگر

عنوان: مهندس فارغ التحصیل مهندسی صنایع

بیوگرافی شاهرخا استخری:

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران (اما متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ در شناسنامه) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری دارای مدرک مهندسی صنایع است. او فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچکتر از خود دارد. خواهرش که یک سال از او کوچکتر است، فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته و خواهر کوچکترش نیز به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم راهنمایی ساکن بلوار کشاورز بوده و از آن زمان در غرب ساکن بوده است. کلاس سوم ابتدایی را در مدرسه 15 خرداد و دبیرستان را در مدرسه آزادی و دبیرستان را در فجر دانش گذراند.

او از خدمت سربازی آزاد شد زیرا پدرش هشت سال در منطقه جنگی هارک کار می کرد. خانواده حوض از شهرستانی در استان فارس هستند که ریشه پدری آنها به آن منطقه می رسد. البته در حال حاضر دیگر شهر نیست و بیشتر زمین های کشاورزی آن منطقه را احاطه کرده است.

بیشتر بخوانید  آخرین وضعیت پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه»

شاهرخ استخری

ازدواج شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری در سال 1390 در سن 31 سالگی با سپاده بزمی پور ازدواج کرد و حاصل این زندگی دو دختر به نام های پناه و نبات است که هر دو در بلژیک به دنیا آمده اند.

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری پس از پایان تحصیلات دانشگاهی با حضور در تئاتر اسب به کارگردانی محمد رحمانیان در سال های 1381 تا 1382 وارد عرصه هنر شد و سپس دوره بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و با راهنمایی هاشمی گذراند. . او با فیلم «تلخون» ساخته علیرضا امینی به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و قدم به قدم از «پریدخت» به «مثل هیچکس» و سپس «ماه عسل» و نقطه عطف تمام فعالیت هایش که سریال «قلب» است. “نوازندگان پس از آن” فاصله ها جای خود را در بین مخاطبان او پیدا کردند.

استخری در سریال قبلی «دل نوازان» ساخته حسین سهیلی زاده نقش بهزاد را بازی کرد و همین آشنایی باعث شد تا در سریال فاصله ها نقش سعید را بازی کند. او می گوید: با بازی در سریال دل نوازان مسیر هنری من تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا آمنه هستم.

شاهرخ استخری

ماجرای انتشار عکسی از همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری، عدم انتشار عکس اوست که برای بسیاری از طرفدارانشان سوال بود تا اینکه سال ها بعد عکسی از همسرش در روز تولد شاهرخ استخری منتشر شد.

با همسر شاهرخ استخری آشنا شوید

سپیده بزمی پور همسر شاهرخا استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان فرانسه و انگلیسی است. او هم اکنون مشغول ترجمه کتاب های فرانسوی است و همچنین استاد زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستندساز مشهور ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

بیشتر بخوانید  دانلود رایگان تقویم 1401

سپیده یک برادر بزرگتر به نام سعید هم دارد. برادر سعید بزمی پور سپیده اکنون 33 سال سن دارد و یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی در تهران را در اختیار دارد. در سال 1380 خانم بزمی پور به همراه پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به بلژیک و اقامت در بروکسل در سال 1381 گرفتند. وی در دبیرستان و کالج ثبت نام کرد و در رشته حسابداری فارغ التحصیل شد.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در کدام فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بازی کرد؟

2015 اون آهنگ غمگین

دوربین 2014

1183 چاپ

نمره نهایی 2013

کبریت سوخته 2012

1311 ساند

1390 پس کوچه های شمرون

برگشت ناپذیر 1390

1390 ساعت جمعیت

1390 یک دو سه

1300

1386 تلخون

1387 شریک

2005 یک شب همینطور با من باش

فیلم کوتاه جاده فرعی 1397

شاهرخ استخری در کدام سریال بازی کرد؟

1386 صفحه

1387 مثل هیچکس

1387 ماه عسل

1388 دلنوازان

1389 فواصل

1389 پرانتز باز

1313 امین

1395 ماه و پلنگ

1396 پرواز در ارتفاعات از صفر

1396 دلدان

شاهرخ استخری می نوازد و می خواند

1397 نمایشگاه تخته نان

1397 خواندن درام سالی که دوبار پاییز شد


بیشتر بخوانید  هفته آینده آموزش مدارس غیردولتی اعلام خواهد شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *