مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حجاج ایرانی حتما از سیمکارت همراه اول استفاده کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

اپراتور همراه اول کشورمان در راستای رفاه حال زائران خانه خدا، تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی رومینگ بین المللی را برای استفاده در عربستان در حج امسال ارائه کرد. به دلیل تخفیف های استثنایی، استفاده از «سیم کارت همراه اول» بسیار ارزان تر از سیم کارت های عربستان است.

بر اساس این گزارش، زائران همراه اول از 21 خرداد لغایت 7 مرداد ماه سال جاری می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی همراه اول یا اپلیکیشن «همراه من» یا انتخاب کد دستوری 10 ستاره 29134 متر مربع «برای خرید و فعال سازی بسته های ویژه حج.

شایان ذکر است اقوام، دوستان و خانواده زائران حاضر در ایران نیز می توانند در هر زمانی که بخواهند این بسته ها را برای مسافران خود در عربستان خریداری کنند.

بسته ویژه ای که از 21 خرداد 1401 با امکان فعال سازی یکباره در اختیار زائران قرار می گیرد 1.5 گیگابایت دیتا به قیمت 180000 تومان با مدت اعتبار 60 روز از لحظه فعال سازی می باشد که به راحتی قابل انجام است. دسترسی پیدا کرد. از طریق درگاه فروشگاه اینترنتی و قبل از سفر اولین خرید.

همچنین چهار بسته دیگر با مشخصات «500 مگابایت دیتا»، «3 گیگابایت دیتا + 10 دقیقه مکالمه هدیه»، «10 گیگابایت دیتا + تماس هدیه 15 دقیقه» و «30 گیگابایت دیتا + 30 دقیقه مکالمه هدیه» وجود دارد. ، می تواند با استفاده از دعوت نامه هدیه با ایران یا عربستان سعودی تماس بگیرد و همچنین می تواند به تماس های ایران و عربستان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید  سند مالکیت ۸۵ درصد از اراضی ملی کشور صادر شد

زائران ایرانی باید از سیم کارت همراه اول استفاده کنند

با استفاده از بسته های اینترنت رومینگ بین المللی، تمامی محتویات ارتباطی از جمله مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان ها، دسترسی ایمن به درگاه های بانکی، درگاه های دولتی و اپلیکیشن های ایرانی در اختیار زائران قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که در بین دو اپراتور اول تلفن همراه و MTN-Irancell، خدماتی که زائران می توانند از سفر به عربستان سعودی بهره مند شوند، در تلفن همراه اول بسیار گسترده تر است. سیم کارت همراه اول برای انتخاب بسته های اینترنت و مکالمه امکانات بیشتری را در اختیار مشترکان خود قرار می دهد، بنابراین اگر می خواهید هزینه اینترنت و مکالمه در ایام حج را کاهش دهید، حتما از سیم کارت همراه اول با بسته اینترنت و مکالمه مناسب استفاده کنید.

اگر بخواهیم مقایسه آماری در «تفاوت قیمت مکالمه» اپراتور زین با اپراتور همراه اول داشته باشیم، «کمترین قیمت یک دقیقه مکالمه با ایران» برای اپراتور زین 28 هزار و 800 تومان و 6 هزار تومان است. تومان به ترتیب با اپراتور همراه اول.

سیار


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *