مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جیب سهام عدالتی ها خالی شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سهام عدالت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسات مستمر و متعددی که با نمایندگان سازمان ها و سازمان های بورسی اوراق بهادار و دستگاه های اجرایی داشتیم، رعایت قوانین مجلس یعنی واریز سود سپرده شده، مورد تاکید قرار گرفت. و غیره. شرکت های پذیرفته شده در بورس به سهامداران.

سهام عدالت: مدیر سپرده گذاری مرکزی از پرداخت سود سهام متوفیان تا شهریورماه 93 همزمان با راه اندازی سامانه واگذاری سهام خبر داد. بر اساس آخرین آمار 49 میلیون و 148 هزار سهامدار عدالت وجود دارد که از این تعداد سه میلیون و 278 هزار نفر در قید حیات نیستند که سهام عدالت آنها متعلق به وراث است.

روز دوشنبه (20 اردیبهشت 1401) ارزش سهام عدالت به 490 هزار تن رسید که مجموع افزایش سرمایه شرکت های بورسی در این سهام به 11 میلیون و 747 هزار و 730 تن رسید.

ارزش اعمال عدالت دیروز:

شاخص کل بورس با 12901 واحد کاهش به رقم یک میلیون و 540 هزار و 140 واحد رسید و شاخص هم وزن به رقم 426 هزار و 801 واحد رسید.

ارزش معاملات امروز بورس بالغ بر 5885 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بورس را به 6126 هزار میلیارد تومان رساند.
تاثیرگذارترین شاخص بورس از فارس، شبندر، شستا، شتران، فولاد، شبریز، پارسان است. بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار فرابورس آریا، بپاس، زاگرس، گوسینو، صبا، فرابورس، شاگویا بودند. اکثر نمادهای سبد سهام امروز کمتر معامله شدند.

بیشتر بخوانید  صفر تا صد سفر به دبی با فلایتیو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *