مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جریمه بیش از ۶۲‌هزار خودو به دلیل تخلف تردد شبانه در قزوین –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم علی ابراهیمی روز سه شنبه اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، طرح ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا ۴ بامداد از سوی ستاد ملی کرونا به ناجا ابلاغ و پلیس نیز در این رابطه ضمن اعمال صحیح و قانونی مقررات، اقدام به ثبت و جریمه رانندگان متخلف کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا، از نیمه نخست امسال تاکنون پلاک ۶۲ هزار و ۴۴۰ خودرو به ثبت دوربین های پلیس درآمده و هر پلاک براساس کد ۲۱۸۲ به میزان ۲ میلیون ریال جریمه شدند.

وی اضافه کرد: پلیس همچنین در راستای ثبت اعمال مقررات کرونایی، یک هزار و ۲۵۸ دستگاه خودرو را براساس کد ۲۱۷۷ به میزان پنج میلیون ریال و ۲ هزار و ۸۱۳ دستگاه خودرو را براساس کد ۲۱۸۱ به میزان ۱۰ میلیون ریال از ابتدای امسال درسطح استان جریمه کرده است.

وی با اشاره به ثبت ۴۰ هزار و ۸۹۴ پرونده در پاسگاه و کلانتری های این استان در نیمه نخست امسال، یادآور شد: بیشتر پرونده ها به ترتیب مربوط به اختلافات خانوادگی، نزاع و درگیری و تصادفات بوده و ۷۰ درصد پرونده های تشکیل شده نیز توسط مشاوران حاضر در کلانتری ها به حل و فصل منجر شده است.

سردار ابراهیمی با اشاره به ارسال ۷۲۱ پرونده قضایی به پلیس فتا در سال جاری، اظهار داشت: با انجام پیگیری های مستمر پلیس، امسال با احتساب بخشی از پرونده های سال گذشته، ۷۵۷ فقره پرونده منجر به کشف شده است.

بیشتر بخوانید  افزایش حقوق بازنشستگان فولاد در سال ۱۴۰۱ – ایران چطور

به گفته وی، پلیس قزوین امسال در حوزه کشف و دستگیری با افزایش ۱۰۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده و بیشترین تخلفات نیز مربوط به کلاهبرداری، هتک حرمت و حیثیت، مزاحمت و برداشت های غیرمجاز اینترنتی بوده است.

از آغاز اجرای این طرح تاکنون تعداد ۶۲۰ هزار دستگاه خودرو توسط دوربین‌ها اعمال قانون شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *