مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تفاهم نامه ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با محوریت سامانه ارتباط بی سیم تاکسی ها

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم تبادل تفاهم نامه و رونمایی از سامانه ارتباط تاکسی بی سیم، امروز پنج شنبه 6 مرداد 1401 با حضور دکتر مرتضی زمانی مدیرکل انجمن تاکسیرانی شهری کشور و مهندس محسن یوسف پور، مدیرعامل شرکت راه حل های سازمانی ایرانسل در 39. مجمع عمومی سالانه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور برگزار شد. در این تفاهم نامه مواردی از قبیل اعلام تمایل طرفین برای مشارکت در بازاریابی، اجرای پروژه، توسعه محصول و زیرساخت، تجاری سازی فناوری و سرمایه گذاری در حوزه خدمات ارتباط بی سیم و سایر حوزه های مرتبط مورد علاقه طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. خطاب.

راهکارهای سازمانی ایرانسل با توجه به پتانسیل ارائه خدمات به سازمان ها و صنایع مختلف و حمایت از آنها در جهت توانمندسازی، اهدافی همچون پیاده سازی ارتباطات چندرسانه ای در سامانه تاکسیرانی شهری کشور در تمامی شهرها و مشارکت در اجرای ارتباطات چند رسانه ای مبتنی بر در شبکه های داده، که به کاربران امکان می دهد مکالمه صوتی یک طرفه، انتقال تصویر، انتقال پیام یا ارسال فایل با یکدیگر در محدوده شبکه تلفن همراه (3G، 4G/LTE، 5G)، شخص به فرد یا شخص- داشته باشند. به گروه و مستقیماً این توافق را دنبال کرد.

یکی از مهمترین خدمات و خدمات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که بر اساس این تفاهم نامه به انجمن تاکسیرانی شهری کشور ارائه می شود، سامانه بی سیم «واکه» ایرانسل است. Wakeh یک بستر ارتباطی برای مکالمه بین فرستنده و گیرنده به صورت ناهمزمان و بدون شماره گیری است و به کاربران این امکان را می دهد که با فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه مستقیماً با یکدیگر مکالمه صوتی یا چندرسانه ای (فیلم، عکس و پیام) داشته باشند.
با استفاده از این راهکار، تماس ها بدون معطلی و در شبکه امن ایرانسل انجام می شود و پیام ها به سرعت رد و بدل می شوند. این سرویس از طریق تجهیزات اختصاصی (دستگاه های بی سیم) برای مکالمات فرد به فرد و فرد به گروه قابل استفاده است. امنیت و سرعت بالای تماس بدون شماره گیری، Vake را به راه حلی ایده آل برای کاربرانی تبدیل می کند که به سرعت، امنیت، تمرکز و ثبات در ارتباطات صوتی و چند رسانه ای خود نیاز دارند. این راه حل می تواند در طیف گسترده ای از تجارت در زمینه لجستیک، حمل و نقل، امنیت و حفاظت و در مکان هایی مانند مجتمع های تجاری، فرودگاه ها، راه آهن، بنادر، پارکینگ های عمومی، فروشگاه های بزرگ، هتل ها و غیره استفاده شود.

بیشتر بخوانید  گزارش واشنگتن پست از علت بحران سوخت در لبنان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *