مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصادف وحشتناک و مرگبار عروس و داماد در شب عروسی چه بود + علت آن چه بود؟ / نقاشی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو؛ یکی از بهترین اتفاقات ممکن که می تواند برای هر یک از ما در طول دهه های زندگی بیفتد ازدواج با فردی است که دوستش داریم که از لحظه آشنایی با او سبک زندگی، رویاها و مسیر زندگی قبلی ما را به کلی تغییر می دهد و کم کم بیشتر و بیشتر می شویم. علاقه مند به زندگی جدیدی هستیم که قبلاً هرگز تجربه نکرده ایم.

اما این اتفاقی است که برای یک زوج جوان آمریکایی به نام هارلی مورگان 19 ساله و ریانون بودرو 20 ساله در مدت زمان بسیار کوتاهی رخ داد. مشخص است که این زوج جوان پس از پایان مراسم سوار ماشین رویاهای خود می شوند و در طول مسیر خانواده های این زوج پشت سر آنها حرکت می کنند.

اوضاع آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت! آنها در یک بزرگراه 5 خطه در حال حرکت بودند که یک کامیون تراکتور تریلر خودروی زوج جوان را به عقب انداخت و باعث شد کنترل خودرو از دست آنها خارج شود و خودرو در حاشیه بزرگراه رها شود. این اتفاق زمانی افتاد که مادر و خواهر هارلی درست پشت سرشان سوار بودند.

مرگ تلخ

مادر هارلی در مصاحبه ای با KFDM گفت: “من دیدم که فرزندم مرد. همه تلاش کردم تا پسرم را از ماشین بیرون بیاورم… این تصویری است که تا آخر عمر با من خواهد بود. من هرگز نخواهم بود. فراموشش کن.” نخواهم کرد…”

فوت عروس و داماد

به نظر می رسد این زوج جوان از قبل عاشق یکدیگر بودند اما متاسفانه دقیقا 5 دقیقه پس از عروسی و تصادف شدیدی که داشتند از دنیا رفتند، راننده کامیون دستگیر شد و هم اکنون توسط پلیس در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید  خطر سیل مجدد / هشدار سیل برای این استان ها + فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *