مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصادف دلخراش در تهران/ تصادف آمبولانس جان یک کودک دو ساله را گرفت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اورژانس تهران از فوت یک کودک دو ساله در پی مجروح شدن چند نفر در آمبولانس خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: روز گذشته (سه شنبه 24 خردادماه) حوالی ساعت 14 و 42 دقیقه طی تماسی با مرکز اورژانس 115 تهران گزارش ایست قلبی تنفسی دختر بچه ای دو ساله گزارش شد. . مرکز

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این مورد، تکنسین های اورژانس در اسرع وقت در محل حادثه در خیابان شهید بهشتی حاضر شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب برای این دختر، اورژانس تهران برای نجات جان بیمار مجبور به پارک آمبولانس با دستور ویژه شد. رعایت ایمنی اصول و تردد سایر وسایل نقلیه

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس باید سریعاً به آدرس کودک بدحال مراجعه کنند و سریعاً وظیفه ذاتی خود را که نجات جان انسان هاست آغاز کرده و احیای قلبی ریوی را آغاز کنند.

صالح طبری گفت: عملیات احیا با موفقیت انجام شده و حال کودک رو به بهبود است اما زمانی که اورژانس پس از انجام عملیات احیا قصد انتقال بیمار را به درمانگاه داشتند متوجه شدند دو دستگاه آمبولانس توسط فرد ناشناس و وزش باد آسیب دیده است. منفجر شد. ”لاستیک پنچر است.

وی گفت: نیروهای آمبولانس با رعایت این وضعیت نیاز به حضور آمبولانس دیگری برای انتقال بیمار دارند. آمبولانس دیگری در محل حاضر شد اما متاسفانه تاخیر در روند انتقال به دلیل حادثه منجر به وخامت حال کودک و از دست دادن جان او شد.

بیشتر بخوانید  محل استقرار اتوبوس‌های واکسیناسیون در تهران اعلام شد / جدول -

به گفته وی، سرویس حقوقی مرکز اورژانس تهران در حال رصد پرونده این کودک در مراجع قضایی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *