مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تبریک تولد حمیرا نعمت الله لیندا کیانی در ترکیه!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


لیندا کیانی (زاده ۲۳ شهریور ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد. او یک خواهر و 4 برادر دارد. کیانی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فلسفه در دانشگاه مفید به پایان رساند. فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های بازیگری در کلاس های آموزشی زیر نظر محمدرضا شریفی و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره در کلاس های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس های بیان هنر با سرکار خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد. او با معرفی شریفینی به جمع بازیگران سریال ساعت شن پیوست و با بازی و بازی در نقش ماه در این مجموعه تلویزیونی با بازی و توانایی های خود توجه علاقه مندان به سینما را به خود جلب کرد.


بازیگر / لیندا کیانی

حمیرا نعمت اله دبیر صحنه سینما و تلویزیون ایران است. از شاخص ترین آثار حمیرا نعمت اله می توان به فعالیت او در سریال مسافران، فیلم دهلیز و سریال چارخونه اشاره کرد. اگرچه موفقیت این اثر جز کارهای شاخص بعدی او مانند سریال مسافران نبود، اما تجربه خوبی برای هومر نعمتولا بود و با هنرمندانی چون محمد شیری، حمید لولایی، فلامک جنیدی و بهنوش بهتیاری همکاری کرد.


بازیگر / لیندا کیانی

حمیرا نعمت اله در سال 1388 دوران پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون سپری کرد و در ساخت آثار مهمی مشارکت داشت. مهمترین کار حمیرا نعمتولا در سال جاری فعالیت او در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان است که شاید یکی از مهم ترین قسمت های بیوگرافی حمیرا نعمت الله فعالیت او در سریال مسافران باشد. حمیرا نعمت اله در سال 1388 سریال مسافران به عنوان منشی روی صحنه حضور داشت که توانست با مهارت خود جایگاه خود را در بین مردم تلویزیون بالا ببرد. حمیرا نعمت اله موفق شد تجربه حرفه ای موفقی را از کار در سریال مسافران کسب کند و همکاری با بازیگران بزرگ و با تجربه ای چون گلمرضا کریمی، رامبد جوان، حمید لولایی و حسن معجونی توانست سطح کاری او را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید  پخش آنلاین نود برنامه یکی دو؟


بازیگر / لیندا کیانی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *