مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تبدیل گهر صنعت، به یکی از صادر کنندگان مهم خدمات فنی و مهندسی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی تصریح کرد: استان کرمان در حال جهش اقتصادی است و عملاً این استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است و همچنین مشارکت و اجتماعی شدن مردم در شهرهای سیرجان و بردسیر بهشتی. ، فرصت هایی را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران فراهم می کند.

وی افزود: دولت باید از شرکت هایی که در حوزه بومی سازی فعال هستند حمایت بیشتری کند و متاسفانه در ایران به وضوح در بحث کامیون ها و ماشین آلات سنگین معدنی شکست خورده ایم.

حسن پور تصریح کرد: در این زمینه شرکت های صنعتی و معدنی سیرجان از جمله گهر صنعت در زمینه مهندسی معکوس و بومی سازی با توجه به اقتصاد مقاومتی اقدامات قابل توجهی انجام داده و موفق به تعمیرات اساسی و تعمیرات اساسی کامیون های معدنی شده اند. از ظرفیت کارشناسان داخلی استفاده کنید.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در ادامه گفت: شرکت گهر صنعت یک شرکت جوان و جدید است که آینده خوبی را برای آن پیش بینی می کنم و با توجه به اقداماتی که در یک سال گذشته انجام داده و رضایت خوبی را ایجاد کرده است، امیدوارم در در آینده به یکی از صادرکنندگان قابل توجه خدمات فنی و مهندسی و قطعات به کشورهای مختلف تبدیل خواهد شد، اما در این مدت کوتاه به دستاوردهای چشمگیری دست یافته است و انتظار می رود که مسئولان حمایت بیشتری از این شرکت ها داشته باشند، زیرا هر گامی که ما در حمایت از آن برمی داریم دور شدن از وابستگی به خارجی هاست.

بیشتر بخوانید  نوسان قیمت دلار و یورو 8 آبان 1402

لازم به ذکر است در مراسم عصر دیروز طراحی و ساخت کمپرسی برقی 150 تنی و رونمایی از سیستم کنترل و نظارت 100 درصدی داخلی کمپرسی برقی 150 تنی که هر دو برای اولین بار در کشور توسط شرکت گهر صنعت با شرکت نگین گهر خاورمیانه با حضور نمایندگان مردم زنجان و طارم، رئیس شرکت معدنی استان زنجان و جمعی از فعالان، مسئولان و مدیران کشور برگزار شد. صنعت و معدن.

اقتصاد آنلاین

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *