مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تاکید نماینده دادستان کل کشور بر حمایت از تولید در پتروشیمی ایلام

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مهدی مهرانگیز; دادستان ديوان عالي كشور در بازديد از مجتمع پتروشيمي ايلام گفت: بازديد از مجتمع توليدي پتروشيمي با هدف تحقق منويات مقام معظم رهبري در حمايت از توليد، به استناد ماده 288 قانون آيين دادرسي كيفري در دستور كار قرار گرفت. و بازرس».

وی ادامه داد: هیاتی در استان متشکل از دادستانی کل کشور زیر نظر قائم مقام دادسرای رفع موانع تولید تشکیل شد که اولین فرصت برای راه حل ملی خواهد بود.

مهرانگیز هدف از بازدید از پتروشیمی ایلام را دیدار چهره به چهره با مدیران و کارکنان، بررسی تلاش ها و فعالیت ها و بررسی مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: در صورت عدم رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان با حضور وزیر، در مجلس و رهبران ذیصلاح تصمیم گیری می شود.

دادستان دیوان عالی کشور ایجاد 2500 شغل در مجتمع پتروشیمی ایلام را خدمت بزرگ اشتغال و تولید در استان عنوان کرد و ادامه داد: پتروشیمی ایلام نقش برجسته و موثری در کاهش نرخ بیکاری در استان داشته است.

نماینده معاون دادستان کل کشور ادامه داد: در صورت حمایت از تولید، در کنار کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و میزان جرم و جنایت، از تعداد پرونده ها در دستگاه قضایی نیز کاسته می شود.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در پتروشیمی ایلام خاطرنشان کرد: مشکل تامین آذوقه این مجموعه توسط معاون قضایی دادسرای کشور بررسی و راهکار ملی اندیشیده می شود.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

بیشتر بخوانید  بازگشت کارمندان به دفاتر اپل به تأخیر افتاده است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *