مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیانیه پلوسی در مورد قصدش برای بازدید از منطقه تایوان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با وجود تنش های ناشی از سفر به شرق آسیا مدعی شد که تغییر اوضاع منطقه در دستور کار سفرش نبوده است.

نانسی پلوسی روز جمعه با تشکر از تایوان در بازدید از منطقه گفت که آمریکا متعهد است در همبستگی با تایوان بایستد.

در حالی که سطح تنش ها و مانورهای نظامی در منطقه پس از سفر پلوسی به تایوان به اوج خود رسید، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد در سفر خود به آسیا هیچ گاه موضوع تغییر وضعیت موجود در منطقه مطرح نشده است. .

پس از دیدار با فومی کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در توکیو اعلام کرد که ما از ابتدا گفته ایم که حضور ما در اینجا به معنای تغییر در وضعیت موجود در تایوان یا در تایوان نیست. منطقه

پلوسی خشم دولت چین از اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال تایوان را اینگونه تفسیر کرد: دولت چین از اینکه دوستی ما با تایوان قوی است خوشحال نیست.

این مقام آمریکایی مدعی شد که صلح و وضعیت کنونی تایوان از حمایت قوی هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در مجلس نمایندگان و سنا برخوردار است.

رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا شامگاه سه شنبه علیرغم اعتراضات و هشدارهای مقامات چینی وارد جزیره تایوان شد که به گفته مقامات چینی ناقض سیاست «چین واحد» است. پلوسی اولین رئیس زن مجلس نمایندگان آمریکا است که در ۲۵ سال گذشته به تایوان سفر می کند.

بیشتر بخوانید  بنا: همه کشتی گیران تیم ملی فرصت کسب مدال المپیک را دارند / فدراسیون می خواهد تا جام جهانی بماند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *