مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

به این دهک یارانه تعلق نمی‌گیرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص مابقی تعهدات معوق یارانه اردیبهشت گفت: تنها یک دهم جمعیت شامل درآمد است یارانه نخواهد.

محسن زنگنه در این نشست علنی در تذکری گفت: اگر همه مردم را بر اساس اعتماد به مردم در یارانه مادام العمر قرار می دادیم، هر ماه فقط دو هزار و 500 میلیارد تومان به مبلغی که حکمفرماست اضافه می شد.

وی ادامه داد: در این مورد همه مردم از یارانه او از آن لذت برد.

نماینده مردم تربت هژدریجه تصریح کرد: سیستم وزارت رفاه اجتماعی در پرداخت یارانه ها مشکلات بزرگی دارد و این روزها شاهد نارضایتی مردم در حوزه هستیم.

محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سخنان زنگنه گفت: نمایندگان توجه کنند و مردم مطمئن باشند همانطور که پیش از این دولت اعلام کرده بود 9 دهک شامل یارانه مادام العمر می شود.

تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است، اعلام می‌کنیم تمام افراد واجد شرایط که مشمول مرحله اول یارانه نمی‌شوند باید بدانند که به سرعت اصلاح می‌شود.

رئیس مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته سران قوا و پس از نشست مشترک با رئیس جمهور گفت: تنها یک دهم مشمول دریافت یارانه نمی شود.

کالابرگ چطور؟

تنها تفاوت در سقف پرداختی 300 تا 400 هزار تومانی است و مردم مطمئن هستند که کار به سرعت انجام می شود و تعهدات معوقه اردیبهشت هر زمان که تمام شود پرداخت می شود و نگرانی از این بابت نخواهند داشت. .

بیشتر بخوانید  یورو 2020 مانچینی: اسپانیا کار را برای ما سخت کرده است / ایتالیا نمی تواند فقط هجومی بازی کند - اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

وی ادامه داد: امیدوارم قوه مجریه با تسریع در روند اجرای قانون استفاده از کاربرگ های الکترونیکی، وسایل اولیه امرار معاش را فراهم کند که بتواند نگرانی ها را برطرف کند.

تداوم تامین به موقع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در بازارهای هدف امری ضروری است که باعث آرامش مردم و جلوگیری از تقاضای بی مورد می شود.

نکته مهم دیگر رسیدگی فوری و دقیق به شکایات مردمی در پرداخت نفقه است که به دلایل مختلف ممکن است نسبت به تعیین دهک خود اعتراض داشته باشند که البته دولت محترم اقدامات خوبی در این خصوص در دستور کار دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *