مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین روغن های ترمیم کننده برای انواع مو ها را بشناسید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، همه ما محصولات مختلفی را برای مراقبت از پوست و موهایمان داریم چراکه موها در زیبایی ما تاثیر بسیار مهم و کلیدی دارند.

با وجود اینکه عموما استفاده از برخی محصولات شیمیایی مراقبت از مو گاها ضروری قلمداد می شود، اما محصولات طبیعی مختلفی نیز برای ترمیم و مراقبت از مو ها وجود دارد که از جمله آنها می توان به انواع روغن ها اشاره کرد.

ما در ادامه قصد داریم چهار مورد از بهترین روغن ها برای سلامت و زیبایی پوست و مو را به شما معرفی کنیم که می توانید از آنها برای انواع موها استفاده کنید.

1. روغن رزماری: این روغن به عنوان روغن ترمیم کننده موهای نازک شناخته شده و به بهبود رنگ، درخشندگی و ضخامت موها کمک می کند.

روغن رزماری

2. روغن بادام شیرین: این روغن ترک های مو را التیام می بخشد، گردش خون در پوست سر را برای تولید موهای قوی تر بهبود میدهد و می تواند به موهایی که در حال از بین رفتن هستند جلا و درخشندگی دهد. روغن بادام شیرین به عنوان ترمیم کننده موی فر شناخته شده است.

3. روغن نارگیل: این روغن ترمیم کننده موهای زبر بوده و به پر شدن شکاف ها در کوتیکول های مو کمک می کند. همچنین از موهایی که قوی تر و سالم تر هستند در برابر شکستگی در آینده محافظت می نماید.

4. روغن زیتون: بهترین درمان طبیعی برای کاهش خشکی مو به شمار می رود. این روغن ترمیم کننده موهای ضخیم بوده و خاصیت مرطوب کنندگی بسیار بالایی دارد و موجب بهبود خاصیت ارتجاعی مو و بازگرداندن قدرت و درخشندگی آن می شود.

بیشتر بخوانید  طالع بینی جذابیت | متولدین کدام ماه بسیار جذابند ؟

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *