مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

برای دریافت خدمات پشتیبانی شبکه توجه کنید که

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین شرکت های پشتیبانی آنلاین را شناسایی کنید و انواع خدمات آنلاین را دریافت کنید.

پشتیبانی شبکه شامل چه خدماتی است؟

رفع مشکلات شبکه سازمان طی قرارداد پشتیبانی شبکه توسط متخصص مربوطه پشتیبانی شبکه گفتن. در واقع نگهدارنده شبکه باید بستر سخت افزاری و نرم افزاری شبکه را به گونه ای تطبیق دهد که از بروز مشکلات مختلف در شبکه جلوگیری کرده و در صورت بروز مشکل در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام کند.

چه عواملی بر کیفیت پشتیبانی شبکه تأثیر می گذارد؟

تقریباً تمام شرکت هایی که در گذشته به دنبال خدمات پشتیبانی شبکه بوده اند، این خدمات بی کیفیت را دریافت کرده اند و به دنبال خدمات پشتیبانی شبکه هستند که بتواند نیازهای مجموعه را به اندازه کافی برآورده کند. به همین دلیل موارد زیر مهمترین عواملی است که می تواند منجر به ارائه خدمات پشتیبانی شبکه با کیفیت شود:

f6fec4f0-ee2d-4069-83a6-260621d4b41f

1. راه اندازی شبکه استاندارد و اصولی

راه اندازی صحیح و صحیح شبکه مطابق با نیاز کارفرما تاثیر بسزایی در کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه دارد. کارشناس شبکه باید ابتدا تمامی نیازهای مجموعه را شناسایی کرده و آینده مجموعه را از نظر افزایش نیاز و حجم کار در نظر بگیرد و سپس نسبت به ایجاد تغییرات و تجهیزات در شبکه اقدام کند.

2. در دسترس بودن کارشناسان شبکه

در دسترس بودن کارشناسان شبکه با توجه به زمان و شرایط قرارداد مهمترین عامل تاثیرگذار بر کیفیت پشتیبانی شبکه است. بسیاری از شرکت ها از در دسترس نبودن کارشناسان یا شرکت های پشتیبانی آنلاین بلافاصله پس از انعقاد قرارداد پشتیبانی آنلاین خود شکایت دارند. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

بیشتر بخوانید  دروازه بان نیمکت استقلال با فردی ناشناس روبرو می شود موقعیت ویژه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دلایل در دسترس نبودن کارشناسان پشتیبانی شبکه

605247a4-e408-4070-a1c1-6e9aaf026cd4

  • حجم کاری شرکت پشتیبانی شبکه خود را افزایش دهید و پروژه هایی را دریافت کنید که بیش از ظرفیت هستند
  • توانایی و تخصص ناکافی یک متخصص شبکه برای حل مشکلات خاص
  • عدم شفافیت شرکت پشتیبانی شبکه و به دنبال آن انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه با مبلغی کمتر از مبلغ صحیح
  • چشم انداز کوتاه مدت شرکت پشتیبانی شبکه برای دریافت هزینه های خود در کوتاه مدت
  • عدم وجود نظم و انضباط در شرکت جهت پشتیبانی شبکه جهت ارائه خدمات منظم

مهمترین وظیفه یک کارشناس شبکه این است که همیشه در ساعات مقرر قرارداد پشتیبانی شبکه در دسترس باشد تا بتواند در زمان لازم پاسخگوی کارکنان مجموعه باشد و مشکلات و نیازهای آنها را برطرف کند.

3. استفاده از تجهیزات شبکه استاندارد

استفاده از تجهیزات استاندارد در شبکه کامپیوتری سازمان ارتباط مستقیمی با کیفیت پشتیبانی شبکه دارد و هر چه کیفیت تجهیزات خریداری شده بهتر باشد، روند ارائه خدمات پشتیبانی شبکه نیز بهتر خواهد بود.

توجه: تجهیزات شبکه با کیفیت نه تنها به معنای خرید تجهیزات با قیمت بالا است، بلکه به این معناست که دستگاه ها و تجهیزات با اندازه شبکه شما مطابقت دارند. تا این تجهیزات پاسخگوی نیاز شما باشد و حداقل تا 5 سال آینده نیازی به تعویض آن نباشد.

4. شفافیت قراردادهای پشتیبانی شبکه

شفافیت خدمات پشتیبانی شبکه برای کارفرما بسیار مهم است و کارفرما باید بداند که دقیقا چه خدماتی را از شرکت پشتیبانی شبکه دریافت کرده است. شفافیت معمولاً از طریق مفاد قرارداد پشتیبانی آنلاین به کارفرما منتقل می شود و در صورت وجود سؤال، باید همه موارد به سادگی و واضح برای آنها توضیح داده شود تا در آینده باعث نارضایتی نشود.

توجه: باید به مفاد قرارداد پشتیبانی آنلاین توجه کنید که به صورت کلی نوشته نشده و جز در موارد خاصی که دلیل ذکر شده و یا به دنبال دلیل هستید به مقدار معینی درج شده است.

مراحل دریافت خدمات پشتیبانی شبکه:

یک شرکت پشتیبانی شبکه که تجربه زیادی در ارائه خدمات دارد نیز باید نظم مناسبی در این زمینه داشته باشد تا بتواند پروژه های مناسب را برای ارائه خدمات خود انتخاب کند. این موضوع در زیر ارائه شده است تا بتوانید با مجموعه ای کار کنید که دارای امکانات کافی برای ارائه خدمات به شما باشد.

00dc2698-6fd3-4c3a-be18-8050db1f1c7a

1. با شرکت پشتیبانی آنلاین خود تماس بگیرید و وضعیت خود را اعلام کنید

این مجموعه ابتدا با شرکت پشتیبانی شبکه تماس گرفته و اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی شبکه خود ارائه می دهد. این اطلاعات باید شامل تعداد تجهیزات، نوع تجهیزات، خدمات مورد استفاده در مجموعه، مشکلات فعلی و نیازهای آینده مجموعه باشد.

در برخی موارد گروه تماس گیرنده این موضوع را جدی نمی گیرد در حالی که خدمات پشتیبانی شبکه بسیار تخصصی است و تمامی موارد فوق می تواند بر قیمت و کیفیت خدمات شبکه تاثیرگذار باشد.

2. هزینه پشتیبانی آنلاین مجموعه را اعلام کنید

با توجه به صحت اطلاعات منتشر شده توسط مجموعه جهت اخذ خدمات پشتیبانی شبکه، میانگین قیمت پشتیبانی شبکه به اطلاع کارفرما می رسد.

در بسیاری از موارد، افراد برای ارائه اطلاعات نسبتاً دقیق در مورد تعداد تجهیزات فیزیکی استفاده شده تماس می گیرند، اما فقط اطلاعات کلی در مورد خدمات و نرم افزارهای مورد استفاده ارائه می دهند. به همین دلیل اکثر قیمت های منتشر شده جمع آوری تماس ها با مابه التفاوت 20 درصدی همراه است که در پیش فاکتور ارسالی منتشر شده است.

3. ارسال قرارداد پشتیبانی شبکه به کارفرما

پس از تایید میانگین قیمت اعلام شده، نسخه ای از قرارداد پشتیبانی آنلاین جهت مطالعه مشارکت یک ساله به مجموعه ارسال شد. در قرارداد پشتیبانی شبکه کوچک خدمات کیت مورد نیاز و قابل ارائه تحت شرایط مربوطه اعلام می شود تا کارفرما از جزئیات مربوطه اطلاعات دریافت کند و از خدمات قابل ارائه اطلاعات کافی داشته باشد.

4- جلسات حضوری برای بررسی وضعیت شبکه راه اندازی کنید

در صورت موافقت گروه با شرایط قرارداد پشتیبانی شبکه، کارشناس شبکه به صورت حضوری در مجتمع کارفرما حضور یافته و وضعیت شبکه را به دقت بررسی خواهد کرد.

این بررسی معمولا از یک تا سه ساعت به طول می انجامد و تمامی تجهیزات اعم از سرورها، رایانه ها، روترها و فایروال ها و … از جنبه های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرند تا کارشناسان پشتیبانی شبکه بتوانند هزینه دقیق اصلاح شبکه و همچنین قیمت را منتشر کنند. مجموعه پشتیبانی شبکه

5- عقد قرارداد پشتیبانی شبکه و شروع تعهدات طرفین قرارداد

در نهایت پس از بحث متقابل طرفین و جمع بندی نهایی و همچنین گزارشی از وضعیت فعلی شبکه توسط شرکت پشتیبانی شبکه، قرارداد پشتیبانی شبکه منعقد و تعهدات طرفین نسبت به یکدیگر آغاز می شود.

***

این مطلب یک گزارش است و پایگاه خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


بیشتر بخوانید  معمای هزار قطعه در افغانستان / نگاهی به مستند "زندگی در میان پرچم های رنگارنگ" - اخبار ادبیات و انتشارات - اخبار فرهنگی تسنیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *