مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بخشی از منابع شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس وارد صندوق‌های تفارس می‌شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



جواد عشقی نژاد در اولین مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت که در تاریخ 29 اسفند 1392 به پایان می رسد، با قدردانی از افرادی که وی را در تشکیل این سرمایه یاری کردند، ابراز امیدواری کرد که این تامین مالی اولین گام در جهت کسب رتبه مناسب و توسعه باشد. این بازار دارند. .

وی در تشریح علت تشکیل این سرمایه، به وجود نگاه ویژه هلدینگ خلیج فارس به بازار سرمایه و حوزه تامین مالی در سال 1397 اشاره کرد که بر اساس آن هیات مدیره گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال 1399 درخواست تاسیس این پایتخت را داشت.

وی مهمترین تفاوت این عرضه سرمایه با سایر سرمایه گذاری های فعال در بازار سرمایه را 60 درصد مالکیت گروه موسوم به هلدینگ خلیج فارس در این صنعت عنوان کرد.

عشقی نژاد با اشاره به توافق اصولی تأسیس این پایتخت از خرداد 1400، یادآور شد: این پایتخت در 10 مرداد 1400 شروع به کار کرد و در نهایت در مهر ماه 1400 مجوز عرضه و در 10 آبان 1400 مجوز آبونمان اخذ شد. در 8 نوامبر سال گذشته

مدیرکل «تفارس» با بیان سرمایه 500 میلیارد تومانی این فاینانس، اظهار داشت: 60 درصد سرمایه این فاینانس توسط هلدینگ خلیج فارس و 200 میلیارد تومان دیگر با مشارکت 151 هزار نفر تامین شده است. در تصاحب با این تصاحب، سرانجام این شرکت در اسفند ماه سال گذشته به ثبت رسید.

وی در ادامه به درج نماد این تامین مالی در روزهای پایانی اسفند سال 1400 اشاره کرد که به همین دلیل نماد این تامین مالی در خرداد 1401 در فرابورس بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید  عادت هایی که شکم شما را مانند بادکنک هر روز بزرگتر می کنند

عشقی نژاد با بیان اقدامات شرکت مالی از انعقاد موافقت اصولی برای تخصیص اوراق دولتی در قالب صندوق ETF خبر داد که طی هفته های آینده پذیرفته خواهد شد.

وی همچنین از وصول پرتفوی خرید و پذیرش در اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار داشت: در اصل توافق اصولی برای دریافت ETF اوراق با درآمد ثابت انجام شد. این صندوق دو تا سه هفته پس از ETF تضمین می شود.

وی با تاکید بر ماموریت این فاینانس با همکاری صنعت در توانمندسازی مالی با محوریت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، تصریح کرد: دیگری نیز در این راستا فعال خواهد بود تا به منظور توسعه فعالیت ها و کفایت، سرمایه آن افزایش یابد. . در آینده.

به گفته عشقی نژاد، این شرکت هفته گذشته برای تامین مالی اقدام کرد و 48 ساعت پس از دریافت درخواست، تامین مالی منجر به عقد قرارداد شد.

وی ادامه داد: 4 ایزو و استاندارد در حوزه مالی در حال اجراست تا برنامه ریزی مدیریت و منابع انسانی و فناوری اطلاعات در شرکت انجام شود تا بتوانیم مطابق با استانداردهای قابل اجرا در فضای کسب و کار فعالیت کنیم.

مدیر کل “تفارس” به مدیریت هزینه ها در این شرکت اشاره کرد و برنامه های آتی این موسسه مالی را تامین مالی، تکمیل تمامی ابزارهای مالی و اخذ مجوزهای لازم برای کار عنوان کرد.

وی در خصوص بازگشایی نماد در فرابورس گفت: ما نمی خواستیم تنها به تصاحب این شرکت بسنده کنیم، بنابراین تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا نماد سوم هورداد امسال برای سهامداران بازگشایی شود. از جمله کسانی که در تصاحب شرکت کردند.» کسانی که پس از درج نمادها به جمع سهامداران این شرکت پیوستند با افزایش نرخ شیرین می کنیم.

بیشتر بخوانید  پیش بینی بازار مسکن در سال 1401

سهامدار اصلی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس پس از جلسه در رابطه با تامین منابع شرکت بازرگانی سرمایه صندوق بازاریابی و پرتفوی اعلام کرد: خلیج فارس به عنوان سهامدار اصلی منابع مالی خود را در این صندوق ها سرمایه گذاری خواهد کرد.

رئیس انجمن تامین سرمایه خلیج فارس ادامه داد: در واقع پس از اخذ مجوز، تمامی شعب این گروه باید بخشی از سپرده های بانکی خود را در این صندوق ها واریز کنند.

عشقی نژاد در مورد منبع درآمد سال 1401، تلاش این شرکت را در ایجاد صندوق بازاریابی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تمرکز ما در 6 ماهه اول سال 1401 تکمیل ابزارهای مالی است. در عین حال درخواست تشکیل صندوق توالت را ارائه کردیم تا بتوانیم از ایجاد صندوق های کالایی و درآمد ثابت برخوردار شویم.

در پایان جلسه پس از قرائت گزارش حسابرس صورتهای مالی تصویب و به ازای هر 40 ریال سود تقسیم شد.

شرکت روابط عمومی تامین مالی پایتخت خلیج فارس

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *